Nick Heidfeld naznačil po Austrálii, že očekává zahájení jednání o prodloužení smlouvy, jež mu s Mnichovem vyprší po této sezoně. I šéf týmu Theissen nyní hovořil o jezdcích BMW Sauber.
BMW koupilo v roce 2005 soukromý Sauber, který přebudovává na silný a úspěšný tovární tým. Přestavba a posílení má být dokončeno na konci tohoto roku. „Vše potřebné budeme mít k dispozici a od roku 2009 chceme bojovat o titul,“ uvedl Theissen.
Se kterým jezdcem ale do boje o to nejcennější hodlá BMW jít? „Myslím si, že skutečně špičkového pilota pro boj o titul již ve svém týmu máme.“ Theissen však neupřesnil, zda je to Heidfeld, Kubica, Vettel nebo Glock.
Nicka Heidfelda si velmi cení a o jeho ambicích na mistrovský titul nepochybuje. „V každém případě má na to, aby titul získal,“ odpověděl Mario Theissen na otázku, zda může vést stáj do bitvy o titul Quick Nick.
Také byl však dotázán, zda by měl zájem například o Kimiho Raikkonena s pověstí poněkud lenivějšího jezdce.
„Nikdy jsem ho neměl možnost poznat po stránce pracovní, vím však co se o něm říká. Osobně ale hodnotím Kimiho hodně vysoko, dle mého je to jeden z mála jezdců, který dokáže vyhrávat i s vozem, který není absolutně nejlépe připraven. A nakonec kdo vyhrává, hodí se k image BMW.“
Nový ročník šampionátu Formule 1 se chystá odstartovat a s ním přicházejí nové naděje a očekávání, které každá nová sezóna přináší.
Max Verstappen by mohl i bez dominantního vozu bojovat o titul, i kdyby měl k dispozici druhý nebo třetí nejrychlejší auto. Loňské problémy Red Bullu neohrozily jeho výkon, a jeho schopnost přizpůsobit se novým podmínkám by mohla být klíčová v nadcházející sezóně. Helmut Marko zdůraznil, že ačkoli McLaren vykázal silnou konkurenceschopnost, skutečné měřítko výkonnosti se ukáže až v závodech, kde Red Bull stále spoléhá na Verstappenovu genialitu.
Každý start nové sezóny Formule 1 je napínavý, ale stejně tak budí emoce i návrat populárního seriálu Drive to Survive. Lando Norris si však nebral servítky a odhalil, co mu na nové řadě vadí.
Sezóna Formule 1 2025 bude poslední pod současným cyklem pravidel, přičemž i přesto se letos některé předpisy mění. Přinášíme vám přehled všech klíčových informací, které byste měli vědět před startem nadcházejícího ročníku.
Lewis Hamilton se domnívá, že je „nejlépe připravený, jak jen může být“, s ohledem na krátkou dobu, kterou strávil u Ferrari, před jeho závodní premiérou v Austrálii,.
Šéf týmu Cadillac F1 zdůraznil, že výběr amerického jezdce do týmu bude záviset výhradně na jeho sportovních schopnostech a zásluhách, nikoli na národnosti. Tým se chce soustředit na kvalitu a výkon, a jakýkoli jezdec, který bude mít potenciál přispět k úspěchu, bude vítán bez ohledu na jeho původ.
Na Race of Champions v Sydney vyjádřila skupina významných osobností Formule 1 svou podporu Michaelu Schumacherovi a vyzvala sedminásobného mistra světa, aby "pokračoval v boji" během jeho dlouhé a náročné rehabilitace.
Nová kapitola v kariéře Lewise Hamiltona, který se připojil k Ferrari, vyvolává celosvětovou pozornost.
Streamovací platforma F1 TV, která pokrývá všechny závodní víkendy Formule 1, přichází týden před první Velkou cenou s významnou novinkou. Fanoušci budou mít nyní možnost předplatit F1 TV Premium, které nabízí zcela nové funkce a vylepšení pro ještě lepší zážitek ze sledování závodů.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.