Mark Webber znovu zazářil ve své rodné Austrálii, zatímco David Coulthard vypadl s nejpomalejší šesticí. Vozy Red Bull tak odstartují ze 7. a 19. příčky.
Webberovi se v Austrálii obvykle daří, místní fanoušci nikdy nezapomenou na jeho slavný dojezd na pátém místě při svém debutu v F1 s Minardi. Australský pilot zajel jen o trochu pomalejší čas než Fisichella s Renaultem, se stejným motorem. Zato Coulthard se bude znovu trápit v druhé polovině startovního pole.
Mark Webber, 7. místo Sedmé místo jsem opravdu nečekal, je to skvělé. Včera jsme ztratili čas s převodovkou, ale hoši na tom přes noc zapracovali a je to za námi. V zimě jsme hodně testovali, chtěli jsme být konkurenceschopní od prvního závodu, a to také jsme. Zítra je před námi dlouhá cesta, uvidíme jestli můžeme odjet celý závod. Měla by to být napínavá grand prix.
David Coulthard, 19. místo První a druhý sektor šly dobře, ale v patnácté zatáčce bylo hodně prachu a moje pneumatiky ztratily přilnavost, v poslední zatáčce jsem se potom dostal mimo ideální stopu a ztratil hodně času. Tak mizerný výsledek jsem nečekal, ale taková je realita. Teď se zaměřím na závod a pokusím se získat maximum.
foto: GEPA pictures GmbH
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.