Fernando Alonso se v první kvalifikaci chopil role tahouna týmu a na startu bude stát vedle Räikkönenova Ferrari v první řadě. Lewis Hamilton čtvrtým místem rozhodně nezklamal.
Alonso se vešel do půlsekundy za svého tradičního soupeře, ale těsně za zády má soupeře nového - Heidfelda. Hamiltonova ztráta 0,25s na Alonsa není vzhledem k jeho zkušenostem vůbec špatná. Fanoušci McLarenu se zítra mohou těšit na velice zajímavý a napínavý závod.
Fernando Alonso, 2. místo Na dlouhé vzdálenosti je Ferrari dobře připraveno, byli zde velmi silní. Musím přiznat, že budou asi zítra o něco rychlejší a musíme najít rezervu, abychom je mohli porazit. Viděli jsme ale, že Felipe zůstal stát díky převodovce a zítra nás čeká dlouhých 58 kol. Musíme na Ferrari tvrdě tlačit a můžeme mít pak na pódiu prsty do V. Kvalifikaci šla dnes dobře. Ráno jsem měl nějaké problémy při hledání ideálního nastavení, ale tým odvedl skvělou práci. Pro start do sezony a zítřejší závod je to výborný výsledek. Měli bychom se snažit o vítězství. Máme druhou nejlepší pozici na startu a myslím si, že to můžeme dokázat. Lewis odvedl vynikající práci tento víkend a byl opravdu konkurenceschopný jak ve volných trénincích, tak kvalifikaci. Jestli půjde zítra vše dobře, můžeme získat hodně bodů.
Lewis Hamilton, 4. místo Mám obrovskou radost ze svého umístění v druhé řadě na startu své první grand prix! Musím moc poděkovat týmu, který pilně pracoval. Děkuji nejen našemu týmu tady, ale i lidem na naší základně. Na tento víkend jsem se připravoval dlouhých třináct let a teď si užívám každý okamžik. Myslím, že máme šanci odjet velmi dobrý závod. Chci předvést dobrý start a potom získat co nejvíce bodů pro tým i pro sebe. Nebudu nic předpovídat, protože stát se může naprosto cokoliv.
foto: McLaren MercedesToto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.