V dopoledním tréninku se oba piloti dostali do první desítky, Anthony Davidson byl dokonce čtvrtý. A co více - málem se oba dostali do první destíky i v kvalifikaci.
Takuma Sato to dokázal, bude startovat desátý. To se vůbec nelíbí Spykeru, který bude mít oba vozy v poslední řadě, a který měl být přitom nejbližším soupeřem Super Aguri. Japonská stáj je obviňována používáním dílů šasi od Hondy, což je v F1 zakázáno.
Adrian Sutil, pilot Spykeru, pro Premiere: "Vůbec mě jejich rychlost nepřekvapuje, protože jejich auto je loňská Honda s několika vylepšeními. Je to pro nás opravdu špatné, protože oni jsou naši soupeři."
V souvislosti s nepotvrzenými zákaznickými šasi Super Aguri či Toro Rosso se před sezonou dlouze spekulovalo o možné žalobě některých stájí, především právě Spykeru a Williamsu.
Spyker má mít údajně žalobu připravenu na čas po zítřejším závodě, ale autosport.com přinesl informace o tom, že dnešní výsledek Super Aguri situaci vyhrotil natolik, že žaloba proti soukromé japonské stáji bude podána co nevidět. Šéf Spykeru Kolles tuto informace od nejmenovaného zdroje nepotvrdil, ale ani nevyvrátil.
Zajímavé je, že oba vozy Super Aguri byly v kvalifikaci rychlejší než obě Hondy.
Foto: Spyker F1
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.