Testovat pro silný tovární tým nemusí být špatné řešení, zvláště pokud by se Barrichellovy výkony u Hondy v příštím roce nezlepšily. O nástupci Davidsona se rozhoduje mezi Paffettem a Klienem.
Podle posledních dostupných informací se v Brackley, sídle týmu Honda Racing, schylovalo k podpisu s Britem Gary Paffettem. Ale věc je nyní trochu složitější. Nepotvrzené informace hovoří o tom, že manažeři Paffetta, bývalí jezdci F1 Martin Brundle a Mark Blundell, tlačili příliš silně na otázku peněz. Gary by měl být totiž slušně placeným jezdcem, nikoliv platícím. Ve hře je však i Klien, jenž má být výrazně skromnější.
Otázka peněz nesporně hraje roli, ale Honda si může dovolit sledovat perspektivu obou jezdců a vlastní budoucnost. Paffett má zkušenosti z ročního testování McLarenu, ale tým si ho pro závody nevybral. Je mladý a tedy perspektivní jako budoucí jezdec Grand Prix. Klien je také mladý a také má zkušenosti. Dokonce ještě větší, ale jeho zásadní nevýhodou je skutečnost, že nepřesvědčil a jen velmi těžko získá důvěru pro závodění.
Bude tedy zajímavé, jak se Honda rozhodne, ale o skutečně rozhodujících faktorech tradiční prohlášení asi hovořit nebude...
Foto: Honda Racing F1
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.