Prezident Renaultu Carlos Ghosn nejen poděkoval celému týmu F1, ale připustil, že investice do programu F1 je přínosem a nikoliv ztrátou.
Carlos Ghosn je znám tím, že finanční injekce do sportu příliš v oblibě nemá a v minulosti se proto hodně spekulovalo o plánovaném prodeji týmu F1 francouzské automobilky. Dost možná díky nim přišli i o Fernanda Alonsa, dnes dvojnásobného šampiona, jenž míří k McLarenu.
„Se dvěma letošními tituly jsem přirozeně velmi šťastný a hrdý na celý tým. Při této příležitosti chci poděkovat oběma jezdcům, Flavio Briatoremu, Alainu Dassasovi a každému jednomu v Enstone i Viry-Chatillon. Byl to důležitý úspěch, neboť opravňuje naše investice do Formule 1. F1 je pro nás investicí, nikoliv ztrátou.“
Podle Ghosna se projevují úspěchy ve Formuli 1 především tím, že na trzích, kde se snaží Renault prosadit, zná značku stále více lidí. Tam kde je již francouzská značka etablovaná, zlepšuje její obraz, neboť je automobilka schopna konkurovat nejsilnějším výrobcům a dokonce je porážet.
„V neposledním směru pak ukazují naše výkony spolehlivost. Vše přináší Renaultu profit a my se teď musíme snažit náš úspěch převést do prodeje našich modelů.“
Ghosn se těší na příchod nových předpisů, které by podle jeho přesvědčení měly přinést ještě větší úspory financí, větší vyrovnanost startovního pole a větší zájem diváků.
Foto: Renault F1 Team
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.