Fernando Alonso v cíli neskrýval obrovskou radost. Téměř rozhodl o výsledku šampionátu - příště mu k titulu stačí jediný bod, nebo ani to, pokud nevyhraje Michael Schumacher.
Nakonec sice nerozhodl ani tak Fernando Alonso, jako spíše motor v Schumacherově Ferrari, ale pravdou je, že Alonso a Renault byli mnohem konkurenceschopnější než ve včerejší kvalifikaci. V úvodních kolech se zdržel soubojem s piloty Toyoty, ale poté udržoval konstantní ztrátu 4-5s na vedoucího Schumachera.
Fernando Alonso: "Na startu jsem myslel, že nemáme moc velkou šanci, ale nakonec se ukázalo, že jsme konkurenceschopní a stejně rychlí jako Ferrari, lepší než Toyota. V první zatáčce jsem předjel Jarna a potom jsem viděl, že Ralf má problémy, tak jsem se pokusil i o něj. Všechno potom fungovalo dobře a byl jsem spokojený, zvláště po první zastávce, kdy bylo auto pořád perfektně vyvážené a dobře se řídilo.
V druhé části závodu jsem byl pořád stejně daleko za Michaelem a cítil jsem, že závod by se dal vyhrát - byli jsme v polovině závodu a jen pět sekund za ním. Byli jsme opravdu překvapeni. V posledních závodech jsem měl tolik problémů, přišel jsem o pneumatiku v Maďarsku, motor v Monze, a dostali jsme se z toho. Když jsem viděl, že Michael odstoupil, nemohl jsem tomu uvěřit. Vidět závadu na Ferrari je docela vzácné."
Foto: Renault F1 Team
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.