Stáje Formule 1 se pravděpodobně pro příští sezonu dohodnou na omezení počtu kilometrů odjetých při testování na jednotlivé podniky kalendáře.
Od první do poslední Grand Prix by měly mít týmy F1 k dispozici znovu 30 000 kilometrů, ale do tohoto limitu se budou započítávat plánované páteční testy, jež nahradí dosavadní volné tréninky. Novinkou je omezení ze strany dodavatele pneumatik, neboť v diskutovaném návrhu je poue 300 sad pneumatik na toto období.
Během pátku budou mít pravděpodobně všechny stáje k dispozici pouze dva vozy, ale kromě superlicence jezdce nebudou nijak jinak omezeny.
Monopolní dodavatel Bridgestone prosazuje myšlenku jediného jednoho okruhu, na kterém se bude testovat. Toto řešení má dále snížit náklady výrobce, jemuž by tak výrazně klesly náklady spojené s přepravou.
Jediný testovací okruh však určitě nebude přijatelný pro Ferrari, neboť není reálné, aby soupeři testovali ve Fioranu a italský tým se výhody vlastního testovacího okruhu rozhodně nevzdá. Lze tak případně očekávat kompromis několika málo evropských tratí.
Foto: annimages.com
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.