Šéf Renaultu pokračuje v mediální přestřelce mezi Renaultem, Ferrari a FIA. Obětí zdržování na trati se podle něj tentokrát stal jeho pilot Fernando Alonso.
Flavio Briatore po kvalifikaci kritizoval Felipeho Massu za zdržování Fernanda Alonsa v úvodu poslední kvalifikační patnáctiminutovky. Piloti vyjeli z boxů hromadně po otevření pit-lane, v předu kroužil M.Schumacher, za ním Massa, Alonso a Fisichella.
Flavio Briatore pro televizi ITV: "Massa je takový typ člověka. Je to dítě. Malé dítě. Je malý v každém směru. Felipe byl před Fernandem, brzdil ze všech sil. Promluvíme si o tom s Charliem (Whitingem - ředitelem závodu), je to úžasné. Dnes oslovíme Charlieho my, ale stejně se nic nestane. Jeho odpověď známe předem. Fernando si do rádia stěžoval. Když bojujete s McLarenem, je to fajn, ale když bojujete s těmito lidmi, je to nemožné."
Šéf Renaultu naráží na skutečnost, že Alonso byl v předminulé kvalifikaci v Monze potrestán zrušením svých časů za to, že údajně zdržoval Massu, ale přitom byl po celé inkriminované kolo několik stovek metrů před Massou. Dnes Massa zcela evidentně Alonsa brzdil, ale Fernando Alonso by mohl vysvětlit, proč se potřeboval v úvodu kvalifikace při obyčejném spalování paliva za každou cenu dostat před Massu. Že by si dítě od Ferrari chtělo hrát, zatímco pan mistr světa ztrácí nervy?
Foto: Renault F1 Team
Super Bowl patří mezi nejsledovanější sportovní akce roku – v USA ho u obrazovek sleduje kolem 120 milionů fanoušků, dalších 60 milionů pak po celém světě. Tento vrchol sezóny amerického fotbalu je nejen sportovním svátkem, ale i obrovskou kulturní událostí.
Na letošním Super Bowlu bylo k vidění několik reklam a nových trailerů, mezi nimiž nechyběla ani čerstvá ukázka z očekávaného závodního filmu, v němž hlavní roli ztvárňuje Brad Pitt a děj se točí kolem světa F1.
Formule 1 je vnímána jako sport profesionality, ale emoce, včetně vulgárních výrazů, jsou součástí motorsportu. Zak Brown se k debatě o jejich regulaci vyjadřuje s tím, že pokud se nechtěné výroky nemají dostat na veřejnost, stačí je prostě nevysílat.
Eddie Jordan vzkazuje Charlesi Leclercovi: Pokud chce u Ferrari zůstat jedničkou, musí co nejdříve ukázat Hamiltonovi záda.
Atmosféra v Maranellu vibruje očekáváním. Ferrari vstupuje do nové éry a Lewis Hamilton má být tím, kdo rozpoutá rudou revoluci. Jak si povede při svém velkolepém debutu v Austrálii?
Kimi Antonelli, italský talent, se v letošní sezóně stane dalším italským jezdcem ve Formuli 1 od doby, co debutoval Antonio Giovinazzi. Mladý pilot, který vstupuje do Mercedesu, je považován za nástupce Lewise Hamiltona.
Otázka, která v roce 2024 visela ve vzduchu. Jak se blíží sezóna 2025, spekulace o možném odchodu nizozemského šampiona sílí.
Red Bull se v roce 2025 stal hlavním hráčem na trhu jezdců Formule 1. Přestože přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil rozruch, právě tým Bulls nakonec ovládl titulky.
Max Verstappen si dopřává luxus na nejvyšší úrovni. Po nedávném přírůstku v podobě superjachty si nyní pořídil i nový soukromý tryskáč. Šampion F1 tak rozšiřuje svou flotilu exkluzivních dopravních prostředků.
Bernie Ecclestone nevěří v dlouhou budoucnost Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle něj sedminásobný šampion nevydrží v týmu ani dva roky a kritizuje i jeho extravagantní styl oblékání.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.