Francouzský tým letos odvádí dobrou práci, ale po neúspěšné druhé polovině sezóny a ztrátě velkého bodového náskoku pronikají z týmu rozporuplné výroky.
Ferrari se během sezóny výrazně zlepšilo a připravilo Renault o snadnou obhajobu titulu mistra světa i poháru konstruktérů. Atmosféra v Enstone je jistě o to hustší, že Fernando Alonso po sezóně odchází ke konkurenci, a přestože je jistě v zájmu pilota i týmu, aby se titul podařilo obhájit, asi ne s každou novinkou může být už za měsíc odcházející pilot seznamován.
V Číně použil Renault zcela viditelně týmovou režii. Šéf Ferrari, který byl za stejný způsob vedení týmu mnohokrát kritizován, si do svých soupeřů a tradičních kritiků týmové režie nemohl nerýpnout. Fernando Alonso navíc přes to všechno kritizoval svůj tým za nedostatečnou podporu.
Tiskový mluvčí musí jeho výroky žehlit a Alonso se teď obul do svého týmového kolegy Giancarla Fisichelly, který jej podle něj neměl předjíždět v době, kdy se Alonso trápil s opotřebovanými pneumatikami a zezadu se blížilo Schumacherovo Ferrari. Fisichella přitom držel Schumachera ze všech sil za zády a útok na Alonsa se snažil maximálně zdržovat.
Fernando Alonso pro německý Sport-Informations-Dienst: "Kdyby byl na mém místě Schumacher u Ferrari, nevěřím, že by jej Massa předjel."
Tiskový mluvčí stáje Renault pro stejný magazín: "Giancarlo řídil perfektně a jel na tým. Vztahy mezi Fernandem a týmem jsou dobré."
Foto: Renault F1 Team
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.