GP Číny, kvalifikace: Renault využil konkurenceschopnosti pneumatik Michelin na mokru a lehce získal první řadu na startu, zatímco starý "Rain-Master" Schumacher se s Bridgestony trápil.
část 1V Číně se znovu rozpršelo, kvalifikace začíná na zcela mokré trati. Piloti nevidí daleko před sebe, potýkají se s akvaplaningem. Ihned po otevření pit-lane vyjelo na trať téměř celé startovní pole, u Ferrari pět minut vyčkávají.
Na trať stále dopadají kapky, ale v ideální stopě se voda nedrží. M.Schumacher se stále trápí s mokrými pneumatikami Bridgestone, zatímco Alonso udává tempo. Tři minuty před koncem první části kvalifikace jsou vyvěšeny červené vlajky kvůli odstavenému Monteirovu vozu.
Na trať znovu vyjíždí všichni piloti. Z první patnáctiminutovky nespostupují piloti Super Aguri a Midlandu, ale také obě Toyoty. Trullimu a R.Schumacherovi se přes snahu v posledních vteřinách nepodařilo překonat 16. nejlepší čas. Na prvním místě zůstává Fernando Alonso, Michael Schumacher je pátý.
část 2Po výjezdu z boxů dělá hodiny Liuzzi, když ztratil přítlak v závěsu za Coulthardem. Hůře dopadl jeho týmový kolega Speed, pro kterého kvalifikace po hodinách skončila v bariéře. Do problémů se dostal i Fisichella, ale se štěstím zastavil v písku a podařilo se mu vyjet.
Čtyři minuty před koncem se do cela dostávají obě Hondy. Barrichellovi se v zápětí daří podobný výlet mimo trať jako Fisichellovi. O více než sekundu zlepšuje nejrychlejší čas Alonso, kterého už nikdo nepřekoná.
M. Schumacher se propadá do druhé desítky a do svého posledního měřeného kola vjíždí těsně před koncem druhé patnáctiminutovky. Nakonec zůstává na postupovém 9. místě. Massa je 13. a po penalizaci za výměnu motoru bude na startu poslední.
část 3Během obvyklého spotřebovávání paliva v poslední patnáctiminutovce zůstává většina jezdců na přechodných pneumatikách a jiné pneumatiky nevolí ani pro svá rychlá kola. Z Räikkönenova McLarenu odpadlo zpětné zrcátko a zůstalo ležet na trati, kvalifikace není přerušena.
V závěčné snaze o rychlé kolo dělá hodiny de la Rosa. Alonsa na pole-position nikdo neohrožuje, první řadu jistí pro Renault druhým místem Fisichella. M.Schumacher je až šestý. Velmi rychlé zůstávají Hondy, jimž patří druhá řada. Barrichello tentokrát Buttona překonal díky tomu, že své rychlé kolo zajel dříve, ale rozdíl mezi nimi: 0,000s.
Velká cena Číny odstartuje zítra v 8:00 našeho času.
Foto: Renault F1 Team
Super Bowl patří mezi nejsledovanější sportovní akce roku – v USA ho u obrazovek sleduje kolem 120 milionů fanoušků, dalších 60 milionů pak po celém světě. Tento vrchol sezóny amerického fotbalu je nejen sportovním svátkem, ale i obrovskou kulturní událostí.
Na letošním Super Bowlu bylo k vidění několik reklam a nových trailerů, mezi nimiž nechyběla ani čerstvá ukázka z očekávaného závodního filmu, v němž hlavní roli ztvárňuje Brad Pitt a děj se točí kolem světa F1.
Formule 1 je vnímána jako sport profesionality, ale emoce, včetně vulgárních výrazů, jsou součástí motorsportu. Zak Brown se k debatě o jejich regulaci vyjadřuje s tím, že pokud se nechtěné výroky nemají dostat na veřejnost, stačí je prostě nevysílat.
Eddie Jordan vzkazuje Charlesi Leclercovi: Pokud chce u Ferrari zůstat jedničkou, musí co nejdříve ukázat Hamiltonovi záda.
Atmosféra v Maranellu vibruje očekáváním. Ferrari vstupuje do nové éry a Lewis Hamilton má být tím, kdo rozpoutá rudou revoluci. Jak si povede při svém velkolepém debutu v Austrálii?
Kimi Antonelli, italský talent, se v letošní sezóně stane dalším italským jezdcem ve Formuli 1 od doby, co debutoval Antonio Giovinazzi. Mladý pilot, který vstupuje do Mercedesu, je považován za nástupce Lewise Hamiltona.
Otázka, která v roce 2024 visela ve vzduchu. Jak se blíží sezóna 2025, spekulace o možném odchodu nizozemského šampiona sílí.
Red Bull se v roce 2025 stal hlavním hráčem na trhu jezdců Formule 1. Přestože přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil rozruch, právě tým Bulls nakonec ovládl titulky.
Max Verstappen si dopřává luxus na nejvyšší úrovni. Po nedávném přírůstku v podobě superjachty si nyní pořídil i nový soukromý tryskáč. Šampion F1 tak rozšiřuje svou flotilu exkluzivních dopravních prostředků.
Bernie Ecclestone nevěří v dlouhou budoucnost Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle něj sedminásobný šampion nevydrží v týmu ani dva roky a kritizuje i jeho extravagantní styl oblékání.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.