Sedminásobný šampion je po celou svoji kariéru ve Formuli 1 středem pozornosti. Jedni ho zatracují, druzí vynáší do nebes. Kde je skutečnost?
Sestava Ferrari pro rok 2007 bude oznámena v Monze. To je slib vedení italského týmu. Očekává se, že Maranello má jasno a ladí smlouvy. Očekává se hvězdná sestava Schumacher – Raikkonen.
Michael Schumacher ve svých prohlášeních opakuje, že se srovnání s Finem rozhodně neobává a o svém pokračování nebo odchodu z F1 se rozhodne bez ohledu na jméno týmového kolegy. Kimimu je už další jezdec týmu “ukradený“. Všechny deklasoval, chce pouze titul a k tomu potřebuje rychlé a spolehlivé auto, to je podle jeho slov hlavní požadavek.
Zrnko písku do situace vneslo prohlášení osoby z Ferrari, blízké Schumacherovi. „Michael si uvědomuje, že by mohl s Kimim prohrát a v závěru jeho kariéry by mu porážka od týmového kolegy pokazila reputaci.“
Podle informací zpoza opony dal proto Michael Schumacher vedení Ferrari jasný požadavek. Pokud chtějí prodloužit smlouvu a udržet německé eso v týmu, bude jeho týmovým kolegou Felipe Massa.
Prezident Ferrari Luca di Montezemolo má údajně velké starosti a nejde jen o letošní titul. Ve hře je mnohem více. Ferrari má mít smlouvu s Raikkonenem podepsanou a zrušit ji může pouze za odstupné. Což o to, peníze nehrají u Ferrari takový vliv, jako u jiných stájí, ale Raikkonen má budoucnost před sebou a Schumacherova kariéra se blíží ke svému konci.
Připomínám, že jde o neověřené informace, které přinesl renomovaný server f1racing.net, ale pokud jsou pravdivé, ukazuje se nedávné a odmítané označení Schumachera lhářem, prezentované Jacquesem Villeneuvem, zase v trochu jiném světle…
Foto: Scuderia Ferrari
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.