Přestup Marka Webbera do Red Bull přišel zčista jasna a poměrně nečekaně. Na základě vývoje přestupového kolotoče se předpokládalo, že zůstane ve Williamsu i nadále.
Australan přiznává, že si přál v týmu Sira Franka Williamse a Patricka Heada setrvat i v příští sezoně, ale nakonec se rozhodli s Flavio Briatorem zariskovat a na konci roku ho čeká návrat do Milton Keynes, kde působil za svého angažmá u Jaguaru, předchůdce Red Bull.
„Chtěl jsem zůstat u Williamsu, předpokládali jsme, že se s Frankem dohodneme brzy, ale on vyčkával, nám se naskytl čas a sledovali jsme vývoj rébusu Schumacher – Raikkonen. Pak se Frank rozhodl začít konkrétní jednání, ale v ten okamžik jsme chtěli vyčkat zase my. Výsledkem je, že mířím do Red Bull,“ osvětlil Webber vývoj těsně před podpisem smlouvy s Christianem Hornerem.
Od Williamsu se určitě očekávalo letos více, bohužel sestupná tendence u stáje slavného jména pokračuje. Šasi FW28 poháněné osmiválcem Cosworth se ukázalo jako dostatečně rychlé na pravidelný boj o body, ale jeho nespolehlivost přinesla po loňském neúspěchu Webberovi další a další zklamání.
„Williams je skvělý tým a vždy jsem pro ně chtěl odvést to nejlepší. Mohli jsme mít výbornou sezonu, Frank má kolem sebe skvělé lidi, ale bez spolehlivého auta to jednoduše nejde.“
Webber sice přišel původně jako jednička do továrního Williams BMW a odchází do soukromého Red Bull jako dvojka, přesto je spokojený. V týmu Dietricha Mateschitze vidí velký potenciál a Renault o jeho služby zájem neměl.
„U Renaultu pro mne místo nebylo. Zda jsem se rozhodl správně se teprve uvidí, ale osobně jsem potřeboval změnu jako sůl.“
Foto: WilliamsF1 Team
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.