Po nedělní Velké ceně Maďarska se na Michaela Schumachera snesla vlna kritiky za příliš riskantní jízdu. Přidává se i Nick Heidfeld.
Schumacher jel v závěru závodu na zcela opotřebovaných přechodných pneumatikách, zatímco ostatní piloti už přezuli na suché pneumatiky. Schumacher se pokusil dojet do cíle bez zastávky v boxech, ale v posledních kolech už příliš ztrácel a po tvrdém souboji s de la Rosou prohrál i s Heidfeldem. Vozy Heidfelda a Schumachera se navíc dotkly a Schumi musel odstoupit ze závodu (byl klasifikovaný na 9. pozici), Quick Nick dojel do cíle bez ztráty pozice.
Nick Heidfeld: "Dohnal jsem jej hodně rychle. Bylo jasné, že má s něčím problém. Měl jsem na předjetí několik kol, ale chtěl jsem využít první příležitost, protože předjet ho nikdy nebývá jednoduché. Mimo stopu to bylo mokré, ale já jsem byl mnohem rychlejší a nechtěl jsem čekat, tak jsem využil dobrou šanci. Měl jsem potom také poškozené řízení, tak jsem se rozhodl opatrně dojet do cíle. Neměl být tak neústupný."
Foto: BMW Motorsport
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.