Damon Hill, mistr světa Formule 1 z roku 1996 a současný prezident BRDC, přeje svému krajanovi Buttonovi úspěch, ale nevěří, že by se maďarské vítězství rychle zopakovalo.
Jenson Button v neděli vyhrál dramatický závod na osychající mokré trati. Volil správné pneumatiky a především jel dostatečně rychle na mokru i na suchu. Jediný, kdo jej mohl porazit, byl Fernando Alonso, ale ten na téměř suché trati na Buttona zdaleka nestačil.
Damon Hill pro The Guardian: "Honda má před sebou ještě hodně práce, než bude moci pravidelně vyhrávat. Já jsem měl to štěstí, že jsem dostal velmi konkurenceschopné vybavení v roce 1993 a hned jsem získal dvě vítězství (první vítězství také v Maďarsku). Musíte se ptát, čeho by asi Jenson byl schopen, kdyby závodil za McLaren, Ferrari nebo Renault. Tyto tři týmy závodí o vítězství. Jensonovo vítězství bylo spíš něco jako vyhrát na divokou kartu, za neobvyklých podmínek. Myslím, že v Istanbulu bude zase vše při starém.
První vítězství je samozřejmě to nejtěžší, když na ně čekáte tak dlouho, a začínáte mít pocit, že na ně nemůžete dosáhnout. Jenson odvedl dobrou práci, ale když dostal penalizaci 10 míst na startu za výměnu motoru, která ho poslala ze čtvrtého na čtrnácté místo, asi si v sobotu vsadil na to, že neděle bude podobně nevydařená. Vzpomínám si na ten pocit, na ten zmatek v hlavě po mém prvním vítězství. Byl to zvláštní pocit, pocit prolomení neviditelné bariéry, oddělující vás od toho, kde chcete být."
Foto: WilliamsF1 Team
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.