Damon Hill, mistr světa Formule 1 z roku 1996 a současný prezident BRDC, přeje svému krajanovi Buttonovi úspěch, ale nevěří, že by se maďarské vítězství rychle zopakovalo.
Jenson Button v neděli vyhrál dramatický závod na osychající mokré trati. Volil správné pneumatiky a především jel dostatečně rychle na mokru i na suchu. Jediný, kdo jej mohl porazit, byl Fernando Alonso, ale ten na téměř suché trati na Buttona zdaleka nestačil.
Damon Hill pro The Guardian: "Honda má před sebou ještě hodně práce, než bude moci pravidelně vyhrávat. Já jsem měl to štěstí, že jsem dostal velmi konkurenceschopné vybavení v roce 1993 a hned jsem získal dvě vítězství (první vítězství také v Maďarsku). Musíte se ptát, čeho by asi Jenson byl schopen, kdyby závodil za McLaren, Ferrari nebo Renault. Tyto tři týmy závodí o vítězství. Jensonovo vítězství bylo spíš něco jako vyhrát na divokou kartu, za neobvyklých podmínek. Myslím, že v Istanbulu bude zase vše při starém.
První vítězství je samozřejmě to nejtěžší, když na ně čekáte tak dlouho, a začínáte mít pocit, že na ně nemůžete dosáhnout. Jenson odvedl dobrou práci, ale když dostal penalizaci 10 míst na startu za výměnu motoru, která ho poslala ze čtvrtého na čtrnácté místo, asi si v sobotu vsadil na to, že neděle bude podobně nevydařená. Vzpomínám si na ten pocit, na ten zmatek v hlavě po mém prvním vítězství. Byl to zvláštní pocit, pocit prolomení neviditelné bariéry, oddělující vás od toho, kde chcete být."
Foto: WilliamsF1 Team
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.