Už třikrát v řadě vyhrál Michael Schumacher a vrátil se tak do hry. Rozhodující je, že Ferrari 248 F1 je rychlé a spolehlivé.
Michael Schumacher je naladěn pro další střetnutí s Alonsem a Renaultem a vyzařuje vírou v sebe a ve své auto. Jean Todt mírní velká očekávání, ale na Velkou cenu Maďarska odjíždí s optimismem.
Jean Todt: "Pořád musíme porážet Alonsa, protože je pořád jedenáct bodů před námi a jedenáctkrát bodoval. Mohou přijít závody, kdy se vám moc nedaří, a hned to vypadá, že nejste dost dobří. Ale v této chvíli jsou na tom lépe oni, oni vedou. V Německu jsme byli hodně silní, ale takový okruh neukazuje vše, co ještě do konce sezóny přijde. Je to jen jeden závod a já nevím, co Renault udělal špatně, možná jen zvolili špatné pneumatiky. Nevím, co se jim stalo, ale rozhodně nemůžete Renault odepsat kvůli tomu, že se jim nepovedl jeden závod. Musíme být opatrní."
Michael Schumacher: "Napětí je velké a příští závod je zase hned po týdnu. Preferoval bych před Budapeští delší přestávku, abych mohl nabrat síly. Pokud jde o náladu v týmu, musím říct, že double v Německu nám hodně pomohl. Ferrari dominovalo tak jako ve svých nejlepších letech v minulosti. Je to výsledek, který zaujme fanoušky. Hlavně je to vítězství, které znovu otevírá šampionát, který už mnoho lidí považovalo za jasný. O titul si to teď můžeme rozdat. Je skvělé, že teď máme matematickou šanci celkově zvítězit a nepotřebujeme k tomu problémy ostatních. Na autě teď nepotřebujeme velké změny dělat. A díky zákazu testů během letní přestávky by naše výhoda měla pokračovat i v Turecku. Proto věřím, že se můžeme titulu hodně přiblížit. Zbývá ještě šest závodů a my chceme vyhrát."
Foto: Scuderia Ferrari
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.