Už třikrát v řadě vyhrál Michael Schumacher a vrátil se tak do hry. Rozhodující je, že Ferrari 248 F1 je rychlé a spolehlivé.
Michael Schumacher je naladěn pro další střetnutí s Alonsem a Renaultem a vyzařuje vírou v sebe a ve své auto. Jean Todt mírní velká očekávání, ale na Velkou cenu Maďarska odjíždí s optimismem.
Jean Todt: "Pořád musíme porážet Alonsa, protože je pořád jedenáct bodů před námi a jedenáctkrát bodoval. Mohou přijít závody, kdy se vám moc nedaří, a hned to vypadá, že nejste dost dobří. Ale v této chvíli jsou na tom lépe oni, oni vedou. V Německu jsme byli hodně silní, ale takový okruh neukazuje vše, co ještě do konce sezóny přijde. Je to jen jeden závod a já nevím, co Renault udělal špatně, možná jen zvolili špatné pneumatiky. Nevím, co se jim stalo, ale rozhodně nemůžete Renault odepsat kvůli tomu, že se jim nepovedl jeden závod. Musíme být opatrní."
Michael Schumacher: "Napětí je velké a příští závod je zase hned po týdnu. Preferoval bych před Budapeští delší přestávku, abych mohl nabrat síly. Pokud jde o náladu v týmu, musím říct, že double v Německu nám hodně pomohl. Ferrari dominovalo tak jako ve svých nejlepších letech v minulosti. Je to výsledek, který zaujme fanoušky. Hlavně je to vítězství, které znovu otevírá šampionát, který už mnoho lidí považovalo za jasný. O titul si to teď můžeme rozdat. Je skvělé, že teď máme matematickou šanci celkově zvítězit a nepotřebujeme k tomu problémy ostatních. Na autě teď nepotřebujeme velké změny dělat. A díky zákazu testů během letní přestávky by naše výhoda měla pokračovat i v Turecku. Proto věřím, že se můžeme titulu hodně přiblížit. Zbývá ještě šest závodů a my chceme vyhrát."
Foto: Scuderia Ferrari
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.