GP Německa, nejrychlejší kola: Michael Schumacher a Felipe Massa zajeli s vozy Ferrari dvě nejrychlejší kola závodu, Massa ztratil jen 0,035s.
Piloti Ferrari zajeli svá nejrychlejší kola krátce před prvními zastávkami v boxech. Jen o desetinu pomalejší byl čtyři kola po startu závodu Räikkönen s McLarenem. Velkou rychlost Toyoty předvedli 4. a 5. nejrychlejším časem závodu R.Schumacher a Trulli.
Button ve svém nejrychlejším kole za předními piloty trochu zaostal, ale jak jsme dnes viděli, Honda začíná být silná i během závodu, přestože na konci byl Button snadnou kořistí pro Räikkönena. Až na konci první desítky jsou se svými časy Renaulty, navíc je opět lepší Fisichella. Velkou rychlost předvedli piloti stáje Toro Rosso.
Nejrychlejší kola Velké ceny Německa:1. Michael Schumacher - Ferrari - 1:16.357 (17)2. Felipe Massa - Ferrari - 1:16.392 (18)3. Kimi Räikkönen - McLaren - 1:16.475 (4)4. Ralf Schumacher - Toyota - 1:16.763 (64)5. Jarno Trulli - Toyota - 1:16.807 (48)6. Mark Webber - Williams - 1:16.812 (43)7. Jenson Button - Honda - 1:16.818 (14)8. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:16.981 (18)9. Fernando Alonso - Renault - 1:17.256 (66)10. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:17.407 (51)11. Scott Speed - Toro Rosso - 1:17.450 (50)12. Christian Klien - Red Bull - 1:17.719 (49)13. David Coulthard - Red Bull - 1:17.811 (24)14. Rubens Barrichello - Honda - 1:18.029 (16)15. Christijan Albers - Midland - 1:18.247 (35)16. Tiago Monteiro - Midland - 1:18.718 (46)17. Jacques Villeneuve - BMW - 1:18.904 (29)18. Nick Heidfeld - BMW - 1:19.264 (3)19. Takuma Sato - Super Aguri - 1:19.413 (26)20. Pedro de la Rosa - McLaren - 1:19.649 (2)
Foto: Scuderia Ferrari
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.