Mark Webber nechce prozradit, za koho bude závodit v příští sezóně. Před příchodem k Williamsu sliboval titul, ale zklamal on i Williams.
Loni Webber po boku Heidfelda nezářil tak, jak si asi myslel, že bude. Letos je přecejen tím lepším z pilotů Williamsu, ale na rozdíl od mladého Rosberga už nemá čím překvapit. Zůstane u Williamsu po vypršení smlouvy na konci letošní sezóny?
Mark Webber pro nizozemský F1 Racing: "Když jsme v poháru konstruktérů na osmém místě, tak to samozřejmě není nic, o co by kdokoliv z nás stál. Kdyby se to mělo stát příští rok, už by bylo těžké hledat motivaci. Na druhou stranu, bylo by hezké být u toho, když Williams zažije návrat na vrchol. Nikdo neví, jestli se to může stát. Je příliš brzy na to říkat, u koho budu závodit.
Já už jsem se rozhodl, ale neprozradím to."
Australský pilot si vybral svůj budoucí tým, ale to ještě neznamená, že má smlouvu. Možná se jenom snaží upoutat pozornost a zvyšovat svoji cenu. Ve hře je mimo jiné i místo u Renaultu. Ale také se může stát, že o něj přestane mít zájem Frank Williams, který nedávno prohlásil, že to bude záležet jenom na Markově rychlosti. A jak známo, Frank se nepohodlných pilotů zbavuje s ledovým klidem.
Foto: annimages.com
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.