USA je pro Formuli 1 zvláštní zemí. Američní přiznivci motorsportu většinou sledují raději americké závody IndyCar, Champ Car a NASCAR.
Formule 1 se do USA vrátila po deseti letech v roce 2001, když pro ni byl upraven ovál ve slavném Indianapolis. Zatím sklízela úspěch, ale loňský závod byl po odstoupení týmů s pneumatikami Michelin velkým propadákem. Letos se zdá, že bylo F1 odpuštěno.
Bernie Ecclestone, spolumajitel a šéf Formula One Management: "Byl jsem hodně příjemně překvapený uvítáním, jakého se nám dostalo (v Indianapolis 2006). Bylo to docela příjemné. Fanoušci byli velmi vstřícní a nadšení. S Tonym (Georgem - výkonný ředitel Indianapolis Motor Speedway) se někdy těžko jedná, ale myslím, že se nám podaří najít novou dohodu."
Okruhu Indianapolis Motor Speedway skončila smlouva s F1 letošní Velkou cenou USA. Do jejího konání nejevila ani jedna strana zvláštní snahu o prodloužení smlouvy, ale velký zájem o letošní závod v USA je základním předpokladem pro zařazení Indianapolis i do kalendáře F1 v roce 2007.
Foto: Jaguar Racing
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.