David Coulthard přivezl Red Bullu další dva body. Za zády udržel s velkým úsilím Liuzziho a nekompromistě obhájil pozici před Rosbergem při výjezdu z pit-lane.
Také Red Bull zasáhla nehoda v prvním kole. Na vrakovišti vedle druhé zatáčky zůstal monopost Christiana Kliena. Coulthard však vydržel na trati neuvěřitelně dlouho a dobrou strategií a především díky zkušenostem přijel do cíle sedmý.
David Coulthard: "Především bych chtěl poděkovat Montoyovi za jeho zásluhu na mém bodovaném umístění. V první zatáčce jsem byl vedle Christiana a viděl jsem Tonia přijíždět vnějškem. Nelíbilo se mi to, tak jsem se raději držel zpět, zůstal jsem na prostředku a nechal se předjet. Pak jsem pochopil, že Montoya vyrobil hromadnou kolizi, takže jsem nabral několik míst. Tady je v první zatáčce nehoda prakticky každý rok, takže jsem schválně jel prostředkem a nechával si kolem sebe místo. Potom to byla bitva mezi Liuzzim a Rosbergem. Týmový stratég Will (Courtenay) to vymyslel dobře a můj inženýr Mark (Hutcheson) mě zase dobře informoval, takže jsme se mohli dostat před Nica. Jsem rád za celý tým. Získat tyto body, hlavně v této fázi sezóny, nám pomůže proti Williamsu."
Foto: GEPA pictures GmbH
Yuki Tsunoda mohl v Saúdské Arábii při správné strategii na tvrdých pneumatikách sahat po bodech. Jeho šance ale zhatily technické problémy po kolizi v prvním kole.
Aston Martin prochází těžkým obdobím, což se odráží na výkonech jeho jezdců. Zatímco Fernando Alonso pravidelně překonává limity vozu, Lance Stroll čelí špatným statistikám, včetně rekordu v počtu vyřazení v Q1, a musí dokázat, že zvládne uspět i v náročných podmínkách.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem navrhl na uvolněné místo po Robertu Reidovi další výraznou osobnost ze světa rallye. Jeho volba potvrzuje snahu přinášet do FIA více dlouholetých zkušeností z motorsportu.
Carlos Sainz se v roce 2025 stal klíčovým jezdcem pro Williams díky svým strategickým a technickým dovednostem. V Džiddě využil DRS k pomoci Alexi Albonovi a po náročném závodě v Bahrajnu zvolil opatrnější přístup, což týmu pomohlo posbírat důležité body.
Řetězec Neat Burger, který kdysi expandoval do Londýna, Milána i New Yorku, ukončil svůj provoz a zavřel všechny zbývající pobočky. Ambiciózní projekt zaměřený na rostlinnou stravu tak po několika letech končí, a to navzdory počátečnímu úspěchu a podpoře známých osobností.
Nepolevující spekulace o budoucnosti a omezení svobody projevu ze strany FIA zřejmě testují trpělivost Maxe Verstappena. Nizozemský šampion tak může postupně ztrácet motivaci zůstávat ve Formuli 1.
Fernando Alonso prožívá nepříjemný začátek sezóny 2025. Po závodě v saúdskoarabské Džiddě, kde skončil na jedenáctém místě – těsně mimo bodovanou desítku – realisticky přiznal, že tým Aston Martin se bude muset smířit s tím, že body letos nebudou samozřejmostí.
Helmut Marko naznačil, že by si přál, aby jeho nástupcem v Red Bullu byl Sebastian Vettel, který podle něj ideálně spojuje zkušenosti, respekt i cit pro práci s mladými talenty. Čtyřnásobný mistr světa by tak mohl sehrát klíčovou roli v náročném období týmu spojeném s velkými změnami ve Formuli 1.
Christian Horner měl podle zákulisních informací jednat s jedním z nejvýraznějších jmen ve světě formule 1 o možné budoucnosti v týmu Red Bull – a to dokonce jako o potenciální náhradě za Maxe Verstappena.
Po třech odjetých Velkých cenách se Liam Lawson podle svých slov i názoru svého francouzského týmového kolegy konečně dostal do tempa v barvách Racing Bulls. Novozélanďan tak potvrzuje, že se po návratu do seriálu F1 rychle adaptoval a je připraven bojovat o lepší výsledky.
Ferrari nasadí před VC Španělska nové přední křídlo, které má zvýšit výkon a splnit přísnější pravidla FIA. Charles Leclerc přiznává, že tým zaostává, ale věří, že Barcelona může být klíčovým bodem sezóny, přičemž varuje, že náskok konkurence může být příliš velký, pokud vylepšení nefunguje.
Řetězec veganských hamburgerů Neat Burger, do kterého investovali Lewis Hamilton a Leonardo DiCaprio, končí svou činnost. Důvodem jsou vysoké finanční ztráty a zánik až 150 pracovních míst.