GP USA, nejrychlejší kola závodu: Ferrari získalo první dvě místa na startu, double v cíli závodu a dvě nejrychlejší kola. Fisichella s Renaultem byl třetí nejrychlejší.
Ralf Schumacher zajel rychlejší kolo než Jarno Trulli, ale přestože podal dobrý výkon, Trulliho vyrovnaná jízda z pit-lane na čtvrté místo v cíli byla nenápadná, ale účinná. Toyota celkově zanechala výborný dojem.
Michael Schumacher nebyl v nejrychlejším kole o tolik lepší než jeho soupeři, přesto zůstal první podle všech ukazatelů. I nejrychlejší čas Fernanda Alonsa z konce závodu ukazuje, že s úřadujícím šampionem nebylo něco v pořádku. Hodně rychlý byl Tonio Liuzzi, což bylo zřejmé už při pohledu na něj. Nejpomalejší kolo z dokončivších pilotů si připsal David Coulthard, ale to mu nezabránilo získat pro Red Bull další dva body.
1. Michael Schumacher - Ferrari - 1:12.719 (56)2. Felipe Massa - Ferrari - 1:12.954 (29)3. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:13.131 (28)4. Ralf Schumacher - Toyota - 1:13.225 (29)5. Jarno Trulli - Toyota - 1:13.269 (37)6. Fernando Alonso - Renault - 1:13.316 (72)7. Rubens Barrichello - Honda - 1:13.611 (47)8. Jacques Villeneuve - BMW - 1:13.934 (19)9. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:14.286 (41)10. Nico Rosberg - Williams - 1:14.707 (42)11. David Coulthard - Red Bull - 1:14.730 (33)12. Christijan Albers - Midland - 1:14.731 (34)13. Tiago Monteiro - Midland - 1:22.036 (9)14. Takuma Sato - Super Aguri - 1:43.802 (6)15. Jenson Button - Honda - 2:04.692 (2)
Foto: Scuderia Ferrari
Aston Martin prochází těžkým obdobím, což se odráží na výkonech jeho jezdců. Zatímco Fernando Alonso pravidelně překonává limity vozu, Lance Stroll čelí špatným statistikám, včetně rekordu v počtu vyřazení v Q1, a musí dokázat, že zvládne uspět i v náročných podmínkách.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem navrhl na uvolněné místo po Robertu Reidovi další výraznou osobnost ze světa rallye. Jeho volba potvrzuje snahu přinášet do FIA více dlouholetých zkušeností z motorsportu.
Carlos Sainz se v roce 2025 stal klíčovým jezdcem pro Williams díky svým strategickým a technickým dovednostem. V Džiddě využil DRS k pomoci Alexi Albonovi a po náročném závodě v Bahrajnu zvolil opatrnější přístup, což týmu pomohlo posbírat důležité body.
Řetězec Neat Burger, který kdysi expandoval do Londýna, Milána i New Yorku, ukončil svůj provoz a zavřel všechny zbývající pobočky. Ambiciózní projekt zaměřený na rostlinnou stravu tak po několika letech končí, a to navzdory počátečnímu úspěchu a podpoře známých osobností.
Nepolevující spekulace o budoucnosti a omezení svobody projevu ze strany FIA zřejmě testují trpělivost Maxe Verstappena. Nizozemský šampion tak může postupně ztrácet motivaci zůstávat ve Formuli 1.
Fernando Alonso prožívá nepříjemný začátek sezóny 2025. Po závodě v saúdskoarabské Džiddě, kde skončil na jedenáctém místě – těsně mimo bodovanou desítku – realisticky přiznal, že tým Aston Martin se bude muset smířit s tím, že body letos nebudou samozřejmostí.
Helmut Marko naznačil, že by si přál, aby jeho nástupcem v Red Bullu byl Sebastian Vettel, který podle něj ideálně spojuje zkušenosti, respekt i cit pro práci s mladými talenty. Čtyřnásobný mistr světa by tak mohl sehrát klíčovou roli v náročném období týmu spojeném s velkými změnami ve Formuli 1.
Christian Horner měl podle zákulisních informací jednat s jedním z nejvýraznějších jmen ve světě formule 1 o možné budoucnosti v týmu Red Bull – a to dokonce jako o potenciální náhradě za Maxe Verstappena.
Po třech odjetých Velkých cenách se Liam Lawson podle svých slov i názoru svého francouzského týmového kolegy konečně dostal do tempa v barvách Racing Bulls. Novozélanďan tak potvrzuje, že se po návratu do seriálu F1 rychle adaptoval a je připraven bojovat o lepší výsledky.
Ferrari nasadí před VC Španělska nové přední křídlo, které má zvýšit výkon a splnit přísnější pravidla FIA. Charles Leclerc přiznává, že tým zaostává, ale věří, že Barcelona může být klíčovým bodem sezóny, přičemž varuje, že náskok konkurence může být příliš velký, pokud vylepšení nefunguje.
Řetězec veganských hamburgerů Neat Burger, do kterého investovali Lewis Hamilton a Leonardo DiCaprio, končí svou činnost. Důvodem jsou vysoké finanční ztráty a zánik až 150 pracovních míst.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se po nepovedeném víkendu v Saúdské Arábii postavil za Lewise Hamiltona. V emotivním vystoupení dal jasně najevo, že i přes pomalejší rozjezd sezony má v sedminásobném šampionovi naprostou důvěru.