Kimi Räikkönen dobře odstartoval a dlouho bojoval o první místo s Alonsem a dokonce vydržel déle na trati, ale obě zastávky v boxech byly příliš dlouhé.
Navíc po první zastávce u mechaniků začínal na Alonsa ztrácet a často v obtížných podmínkách při viditelné snaze o jízdu na hranici možností chyboval. Safety car v závěru mu vůbec nenahrál a před finského pilota se stejně jako v Anglii dostal Schumacher.
Montoya také dobře odstartoval a až do druhého kola všemožně útočil na Rosbergův Williams, než se s ním srazil ve druhém kole a musel do boxů pro nové přítlačné křídlo. Nakonec závod ukončil nárazem do "zdi šampionů". McLaren znovu ztratil na Renault i Ferrari, ale znovu ukázal rychlost, což dokazuje i nejrychlejší kolo závodu v podání Kimiho Räikkönena.
Kimi Räikkönen (3.): "To nebyl jednoduchý závod. Na Fernanda jsem tlačil ze všech sil a málem se mi ho podařilo předjet ve vracečce, když byl příliš široký, ale nevyšlo to. Měli jsme při obou zastávkách nějaké problémy se spojkou, což moje šance na vítězství ukončilo. Pomalejší vozy závod nijak neusnadnily a na konci jsem byl druhý. Ale když trať opustil safety-car, zkusil jsem dohonit Fernanda, ale uklouzlo mi to ve vracečce a předjel mě Michael. Byla to škoda, ale my uděláme vždycky všechno pro vítězství. Montreal můžeme opustit s vědomím, že jsme konkurenceschopní. Těším se do Indianapolis."
Juan Pablo Montoya (nedokončil): "Byl to zmatek. Bojoval jsem s Nico Rosbergem v uvodních kolech a dostal jsem se vedle něj, ale dotkli jsme se. Myslel jsem, že mám poškozený nos a na trať vyjel safety-car, tak jsem zajel do boxů. Tým při té příležitosti vyměnil pneumatiky a změnil moji strategii, abych měl lepší šanci dobře se umístit. Dobře jsem si zabojoval s DC (David Coulthard) a potom s Ralfem (Schumacherem) a posunoval jsem se dopředu. Auto bylo skvělé, ale dost to klouzalo. Ztratil jsem deflektor a tím se mi navíc zmenšil přítlak. Snažil jsem se dostat ještě víc dopředu, ale dotkl jsem se zdi a zničil předek auta. To byl konec závodu. Je to škoda, protože myslím, že bychom byli konkurenceschopní, ale incident s Rosbergem mi všechno pokazil. Nemá cenu říkat, kdo za to mohl. Těším se do Indianapolis, kde se naše konkurenceschopnost, doufám, ještě zlepší."
Foto: annimages.com
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.