Kvalifikace byla sice lepší, ale o vítězství Renault díky Alonsovi nepřišel. Fisichella mohl druhé místo podle své rychlosti uhájit, jenže musel projet pit-lane za ulitý start.
Alonso neudělal chybu, odolal velkému tlaku Räikkönena a od prvních zastávek mohl v klidu kroužit za čtvrtým vítězstvím v řadě, šestým v sezóně. Fisichella byl rychlý, ale po penalizaci se zdržel za pomalejšími soupeři.
Fernando Alonso (1.): "Fantastické vítězství. Každé vítězství je příjemné, ale po těch posledních dvou letech, kdy se nám v Montrealu pokaždé něco přihodilo, byl tento závod tím, který jsme už měli vyhrát, a teď jsme to dokázali. Bylo to těžké, protože trať mimo ideální stopu hodně klouzala, takže každá chyba znamenala ztrátu jedné nebo dvou sekund. Ze začátku na mě hodně tlačil Kimi. V některých kolech jsem byl rychlejší, v některých on, a jednou mě málem předjel v desáté zatáčce. Po první zastávce mi tým řekl, že on pojede déle, takže jsem se musel hodně snažit, abych měl náskok. Několikrát jsem měl na mále, protože jsem jel na hraně, ale po druhých zastávkách jsem měl náskok a jel jsem v pohodě.
Giancarlo Fisichella (4.): "Bylo to těžké odpoledne, těžký závod pro všechny. Ulil jsem start, tak jsem zpomalil a nechal se předjet Kimim, ale přesto jsem dostal penalizaci. Tím jsem ztratil šanci na stupně vítězů."
Foto: Renault F1 Team
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.