Jacques Villeneuve si ve své zemi užíval konkurenceschopnost svoji i svého vozu, ale nakonec doplatil na okolnosti dramatického závodu. Dva body pro BMW přivezl Nick Heidfeld.
Heidfeld se před Villeneuva dostal až při druhých zastávkách díky zdržení mechaniků. Nakonec kanadský pilot doplatil na pomalu jedoucího R. Schumachera, který jej donutil prudce vybočit do špinavé stopy, kde nebylo možné zatočit.
Nick Heidfeld (7.): "Start nám zase vyšel. Naneštěstí jsem v první zatáčce uvízl za pomalejšími a musel jsem ubrat plyn, ale ve druhé zatáčce jsem dvě auta předjel. Potom jsem byl dlouho za Felipem Massou a Jacquesem. Na trati bylo hodně gumy a špíny, což dělalo mnoha jezdcům problémy. Druhá zastávka mi vyšla dobře a získal jsem jedno místo. Na konci jsem byl rychlejší než Jarno Trulli, ale když odbočil safety-car, nedařilo se mi zahřát pneumatiky. Po kvalifikaci jsem byl zklamaný, ale závod se podařil."
Jacques Villeneuve (nedokončil): "Ralf Schumacher jel hodně pomalu už několik kol. Myslím, že měl se svým autem problém. A potom se rozhodl pustit mě před sebe zrovna v zatáčce. Zabrzdil a já, abych mu vyhnul, musel jsem vyjet na vnějšek, kde bylo příliš moc staré nadrolené gumy z pneumatik. Bylo to, jako kdybych vjel na kus ledu."
Foto: BMW Motorsport
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.