Podle bývalého jezdce, pozdějšího šéfa BMW Motorsport a současného spolumajitele stáje Toro Rosso je Red Bull těsně před podpisem kontraktu s Renaultem.
Nedávné potvrzení zájmu francouzské automobilky zásobovat další tým F1 svými agregáty zrodilo spekulace o tom, kdo bude se šampiony spolupracovat nejpravděpodobněji.
Jméno týmu Red Bull bylo mezi nejvážnějšími kandidáty a slova Gerharda Bergera o spolehlivosti, ceně a výkonu potvrzují, že nebyly tyto úvahy bezpředmětnými. „Na 80% je smlouva s Renaultem uzavřená.“
Red Bull má ale smluvně dohodnuté pro příští rok znovu Ferrari. Je dost pravděpodobné, že dojde k dodatku, díky kterému bude s osmiválci z Maranella startovat Toro Rosso a v duchu úvah postaví Adrian Newey pro Red Bull nové šasi s motorem Renault V8.
Od roku 2008 bude možné používat šasi jiného týmu a pokud se skutečně Dietrich Mateschitz dohodne s Francouzi, bude mít Renault ve vleku ne jeden tým jako ostatní automobilky, ale hned dva.
Je tu však ještě jedna možná alternativa. Jednání s Renaultem slouží Red Bull jen k zisku lepší nabídky Ferrari, které by pohánělo příští rok zase jen vozy Toro Rosso.
Red Bull by pak mohl uzavřít úzkou dlouhodobou dohodu s Cosworthem, případně celou společnost koupit, čímž by se stal nezávislým na automobilkách. To se však vylučuje s toužebně očekávaným vstupem koncernu VW prostřednictvím Audi do Red Bull a F1...
Foto: GEPA pictures GmbH
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.