Rakouská média už mají jasno, na oficiální komuniké se však stále ještě čeká. Podle posledních informací ze zákulisí Red Bull se puzzle začínají pozvolna skládat do obrazu.
Red Bull hledá údajně výkonnější a levnější motory, než současné osmiválce z Maranella, které bude nadále využívat v souladu s uzavřeným dvouletým kontraktem Toro Rosso.
Cosworth si sice určitě snaží zavázat Red Bull, ale u našich jižních sousedů panuje přesvědčení, že vozy konstruovaném Adrianem Neweyem budou pohánět Renaulty.
Roční platba za motory, servis i služby bude 12 milionů Euro, což by mělo vycházet výrazně levněji, než v případě Ferrari. Výměnou za slevu bude pilotem týmu testovací jezdec francouzské stáje Heikki Kovalainen.
Giancarlo Fisichella prozradil těsně po jeho potvrzení Renaultem na další rok, že bude závodit v týmu s finským pilotem a pokud Kovalainen skutečně zamíří do Red Bull, musí jít pouze o Kimi Raikkonena, jenž by si tak vyměnil zaměstnavatele s Fernandem Alonsem.
Stále jde o spekulace a neověřené zprávy, ale mnohokrát se již ukázalo, že v F1 platí více než kde jinde, že na každém šprochu je pravdy trochu…
Foto: GEPA Picture GmbH.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.