Zatímco finský pilot bojoval v dnešní kvalifikaci na GP Velké Británie o pole position, Juan Pablo Montoya dosud nenašel správné vyvážení vozu a odstartuje zítra až ze čtvrté řady.
Kimi Raikkonen, 2.Být v první řadě v Silverstone mne těší, zvláště kvůli tomu, že nás přijde podpořit mnoho lidí z Wokingu a Brixworthu. Vůz byl skvělý, proto mne možná trochu mrzí, že nestojíme na pole position, když už jsme byli tak blízko. Moje poslední kolo nebylo snadné i kvůli tomu, že jsem do něj najížděl pár sekund před koncem kvalifikace, přesto jsme dosáhli druhého času, což je výborné. Proti včerejšku jsme udělali velký posun vpřed. Vítězství je reálné, ale může se toho stát v závodě ještě hodně, s kvalifikací jsem však spokojen.
Juan Pablo Montoya, 8.Po celý víkend nejsem schopen docílit správného vyvážení vozu a bojoval jsem s tím i dnes při kvalifikaci. Jsem zklamán, měl jsem být na startovním roštu výš, ale závod bude dlouhý a jak jsme viděli dříve, stát se může cokoliv.
Ron Dennis přiznal, že měli u McLarenu potíže s tím, aby jim dobře pracovaly pneumatiky v prvních rychlých zatáčkách okruhu Silverstone. Norbert Haug byl pak potěšen nevelkou ztrátou Raikkonena na nejrychlejšího Alonsa, ale o výsledku nechtěl hovořit, neboť bude jako vždy záviset na zvolené strategii s množstvím paliva.
Foto: McLaren Mercedes
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.