Francouzská stáj byla nejčastěji podezíraná z plánovaného odchodu z F1 po první velkém vítězství. Nedávno se i Renault upsal FIA do roku 2012.
A stáj Renault F1 nemusí mít obavy o finanční prostředky. Automobilka při prodeji osobních vozů těží z reklamy postavené na vítězstvích v F1 a má zájem znovu a znovu dokazovat, že Renault je lepší než ostatní týmy, než ostatní automobilky.
Carlos Ghosn, prezident Renaultu: "Máme v F1 dlouhodobý plán. Já ani společnost Renault jsme nikdy neuvažovali o odchodu z F1. Jsme tu proto, abychom přitahovali lidi, a děláme to dobře s dobrými výsledky. Co Renault vymýšlí je způsob, jak úspěchy v F1 přeměnit na prosperitu firmy. Přijde to v roce 2009. Připravujeme pro příští tři roky nové vozy, které budou těžit z halo efektu našich vítězství v F1.
Když jsme v F1, chceme být nejlepší. Poskytneme k tomu našemu týmu potřebné prostředky. Aliance Renault-Nissan je druhou nejvíce vydělávající společností v oblasti automobilového průmyslu. Uvolňování rozpočtu pro náš tým není problém, jsme na tom lépe než většina našich soupeřů. Náš tým je tu proto, aby předváděl to nejlepší. Neposkytneme jim nějaký rozpočet, abychom potom sledovali, čeho s tím dosáhnou. Naopak, tým vyhrává, dělají skvělou práci, a my jim dáme všechno, co budou potřebovat, aby v tom mohli pokračovat."
Flavio Briatore asi nemluví úplně pravdu, když tvrdí, že Renault vítězí s rozpočtem řádově menším než jeho soupeři. Ale Renault asi ví něco, co ostatní ne. Vždy, když byl ve Formuli 1, vždy vítězil.
Foto: Renault F1 Team
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.