Zakladatel a šéf týmu Williams nepodporuje rozšíření startovního pole o další nové týmy. Důvodem je nedostatek sponzorů a peněz do týmů plynoucích.
Stávajících jedenáct týmů rozšíří v roce 2008 ještě Prodrive Davida Richardse. Stále si však fanoušci závodů Grand Prix přejí více týmů, a když ne přímo na dráze, alespoň tedy v boxech.
Frank Williams úvahy o předkvalifikacích odmítá s tím, že od jeho vstupu do Formule 1 se za nějakých 30 let objevilo ve startovním poli na 60 stájí. „Všichni co skončili tak učinili z jediného důvodu, došly jim peníze.“
Týmy F1 nemohou existovat bez sponzorů a i špičkové týmy by si jich přáli mít podle Brita ještě více. Přitom si samozřejmě sponzor rozmyslí, zda investovat do týmu, se kterým se možná na startu závodu díky neúspěchu v předkvalifikaci ani neobjeví.
„Podle mého názoru není v současné ekonomické situaci tolik sponzorů, aby dokázali financovat více jak dvanáct stájí.“
Názory Sira Williamse bývají v drtivé většině okleštěné od všech emocí, Brit je znám svým výborným úsudkem a pragmatismem. Je však nutné si uvědomit, že i on je hráčem na vrtkavé šachovnici Formule 1 a s větším počtem týmů může být současná pozice Williamsu bez tovární podpory ještě více oslabena...
Foto: WilliamsF1 Team
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.