Zakladatel a šéf týmu Williams nepodporuje rozšíření startovního pole o další nové týmy. Důvodem je nedostatek sponzorů a peněz do týmů plynoucích.
Stávajících jedenáct týmů rozšíří v roce 2008 ještě Prodrive Davida Richardse. Stále si však fanoušci závodů Grand Prix přejí více týmů, a když ne přímo na dráze, alespoň tedy v boxech.
Frank Williams úvahy o předkvalifikacích odmítá s tím, že od jeho vstupu do Formule 1 se za nějakých 30 let objevilo ve startovním poli na 60 stájí. „Všichni co skončili tak učinili z jediného důvodu, došly jim peníze.“
Týmy F1 nemohou existovat bez sponzorů a i špičkové týmy by si jich přáli mít podle Brita ještě více. Přitom si samozřejmě sponzor rozmyslí, zda investovat do týmu, se kterým se možná na startu závodu díky neúspěchu v předkvalifikaci ani neobjeví.
„Podle mého názoru není v současné ekonomické situaci tolik sponzorů, aby dokázali financovat více jak dvanáct stájí.“
Názory Sira Williamse bývají v drtivé většině okleštěné od všech emocí, Brit je znám svým výborným úsudkem a pragmatismem. Je však nutné si uvědomit, že i on je hráčem na vrtkavé šachovnici Formule 1 a s větším počtem týmů může být současná pozice Williamsu bez tovární podpory ještě více oslabena...
Foto: WilliamsF1 Team
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.