Podle posledních žhavých informací ze zákulisí potkají pro příští rok některé týmy F1 změny dodavatelů motorů.
Velmi diskutovanou otázkou je stále spojení Williamsu s Toyotou, přičemž tým z Grove by startoval s označením motoru Lexus. Potvrzení dohody je údajně na spadnutí. Bez motoru by pak zůstal Midland, který by naopak mohl ujednat smlouvu s Cosworthem.
Tým Alexe Shnaidera však podle indicií touží po zákaznických motorech Mercedes. Automobilka si ale podle všeho nechává případnou volnou kapacitu pro plánovaný tým Direxiv v čele s Jeanem Alesim, což s sebou však nyní nese koupi některého stávajícího týmu pro zajištění startovních pozic v roce 2008.
A co Prodrive Davida Richardse? Údajně půjde o úzkou spolupráci s Renaultem. Honda bude podporovat Super Aguri jak motorem, tak šasi, podobně Red Bull a Toro Rosso.
Ve Faenze by používali příští rok letošní RB2 s motorem Ferrari, naopak Red Bull by se mohl vrátit ke spolupráci s Cosworth, který by poháněl zbrusu nový RB3 navržený Adrianem Neweyem. Případně by do projektu Red Bull v F1 mohlo vstoupit Audi z koncernu VW.
Foto: BAR Honda
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.