Jacques Villeneuve závodí za tým BMW Sauber a velice rád by svůj kontrakt prodloužil. Z vedení týmu ale žádné nadějné signály nepřicházejí.
Kanaďan ironicky konstatuje v rozhovoru pro BBC, že porážet týmového kolegu, mít na svém kontě titul mistra světa a bojovat v letošních kvalifikacích o pole position je asi pro zisk kontraktu spíše negativním faktorem.
Pokud by musel odejít, poohlédne se po jiných možnostech, ale nezdá se zatím, že by jeho manažer Craig Pollock musel nabídky odmítat. „Rád bych pokračoval, ale s kým? Teď se cítím dobře v BMW, ale nikdo mi zatím neřekl, že by si mne chtěli pro příští rok ponechat.“ Přitom peníze v případě šampiona z roku 1997 nehrají žádnou roli.
Co po F1? Villeneuve se ve svých 35letech na konec závodění necítí, ale rád by zůstal v Evropě. „Bydlím tady a pokud bych skončil s F1, muselo by to být něco od formulových vozů hodně odlišného, rozdíl mezi F1 a třeba monoposty v USA je obrovský, neumím si představit jezdit tam.“
Kanaďana lákají sportovní prototypy a především Le Mans. „Bohužel je tento závod jen jeden v roce, ale může to být velká legrace.“
Foto: BMW Motorsport
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.