Mark Webber startoval z první, Nico Rosberg z páté řady. Oba měli závod dobře rozjetý, ale ani jeden z nich nedojel do cíle.
Webber mohl být jisto jistě druhý, ale jeho motor vydržel pouze 48 kol. Rosberg byl už na 6. místě, když narazil do bariéry z pneumatik, patrně po problémech s plynovým pedálem.
Mark Webber: "Jsem velmi zklamaný. Cítil jsem, že bychom si dnes něco zasloužili, ale spolehlivost nás opustila. Nedá se to vrátit, celá dřina posledních dní byla marná. Byli jsme tady rychlí, měl jsem více paliva než Fernando a Juan Pablo mě neohrožoval. Stupně vítězů by to byly. Na začátku jsem brzdil pozdě do Sainte Devote a Kimi mě předjel."
Nico Rosberg: "Tým odvedl skvělou práci. Zlepšili jsme naše starty, dneska se nám start opravdu podařil, já jsem získal dvě místa. Bohužel to nestačilo, protože jsem byl šestý za Barrichellem, který jezdil mnohem pomaleji než já. To byla škoda, protože jsem jel na dvě zastávky a ostatní kolem mě jen na jednu. Je mi líto, co se potom stalo, protože jsme tady měli jedno z nejrychlejších aut, což dokázal Mark. Určitě bychom byli na stupních vítězů, přitom nemáme ani bod."
Foto: annimages.com
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.