Od prosince je jisté, že v roce 2007 bude za stáj z Wokingu závodit Fernando Alonso. Neví se však, kdo bude jeho týmovým kolegou.
Patrně vše závisí na Kimim Räikkönenovi, nejžádanějším pilotovi současné F1. Někdo mu radí zůstat u McLarenu, jiní by jej rádi viděli u Ferrari, nebo dokonce u Renaultu. Před týdnem se objevily také spekulace o tom, že smlouvu na příští rok prodloužil Juan Pablo Montoya.
Juan Pablo Montoya: "Myslím, že teď je v týmu docela dobrá atmosféra. Všichni se snažíme dělat svoji práci, snažíme se co nejrychleji zlepšovat auto. Co se stane příští rok? Nevím, neví to asi ani Kimi, nikdo to asi neví. Všechno, co se zdá být jasné, vytváří pouze tisk. Je to pořád dokola to stejné, kdo kde bude, kdo zůstane, kdo odejde, ...
V týmu je pohoda. Já se soustředím pouze na práci a v posledních týdnech jsem jí udělal hodně, hlavně při testech v Paul Ricard. Myslím, že jsme konečně našli základ řešení problémů. Víme, že se musíme hodně zlepšit v mnoha oblastech, ale pokračujeme správným směrem a máme zdravou mysl. To je nejdůležitější."
Foto: annimages.com
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny