Toyota za svými cíli zaostává, přestože odstranila problémy s pneumatikami z úvodu sezony, o vítězství v závodech zatím rozhodně nebojuje.
Tým však slibuje změnu, brzkou. Na GP Monaka by už měli mít oba jezdci nový monopost TF106B, který byl testován tento týden. Nový šéf oddělení šasi Vasselon je velmi optimistický.
„V každém kole bychom s novým autem měli být o dvě až tři desetiny rychlejší, ale hlavní výhodou nového vozu bude to, že se nám otevřou další možnosti pro sezónní vývoj.“
Vasselon nahradil slavného Mika Gascoyna, ale o odchodu svého předchůdce hovořit konkrétněji nechce, pouze připustil, že se filozofie budoucnosti v podání Toyoty a Gascoyneho rozešly.
„Mike je však skutečný odborník a mnohému jsem se u něj naučil, především je schopen neochvějně stát za svými rozhodnutími, která se ukáží být dobrými až později.“
V souvislosti s Toyotou se objevily spekulace o zájmu o Coultharda, především pro jeho zkušenosti s vývojem a přípravou vozu. Jezdcův manažér a bývalý závodník Martin Brundle však nechtěl tuto otázku komentovat, pouze konstatoval, že jednají s Red Bull a sám Coulthard několikrát opakoval, že by chtěl zase závodit v autě postaveném Adrianem Neweyem…
Foto: Michelin / DPPI
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.