Jeden by si myslel, že když nejde o titul a mistrovské body, mohou být souboje méně agresivní. Opak je ale v letošní sezoně pravdou.
Na konci startovního roštu stávají, pomineme-li penalizované jezdce s vyměněnými motory, závodníci nové stáje Super Aguri a před nimi vozy stáje Midland. Přestože jsou monoposty Monteira a Alberse konkurenceschopnějšími, několikrát se dostal v prvním kole jezdec Super Aguri před ně.
Tiago Monteiro vysvětluje proč: „Jezdci Super Aguri příliš riskují, což nemá své opodstatnění, protože závod je dlouhý.“
V prvním kole GP San Marina kolidoval Albers s Idem, při GP Španělska pak pro změnu Monteiro s nástupcem Ideho Montagnym.
„Podařilo se mi předjet Sata a byl jsem za Montagnym, kterého jsem pak také předjel, ale on mi najel do zadní pneumatiky, která praskla. Franck má o hodně více zkušeností než Ide a mohl by vědět, že závod se nevyhrává v prvním kole.“
Portugalský pilot je znám jako velmi spolehlivý jezdec, ale aby se v F1 udržel, potřebuje hrát s týmovým kolegou Albersem alespoň vyrovnanou partii. Nezaviněné zdržení po problémech s pneumatikou ho tak přirozeně nemohlo nechat chladným...
Foto: Super Aguri Formula 1
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.