Kimi Raikkonen je bezesporu nejsledovanějším jezdcem startovního pole v souvislosti s budoucím působením a dost možná drží se Schumacherem rozhodující přestupový klíč.
Michael Schumacher měl ve čtvrtek prohlásit, že se o své budoucnosti může rozhodnout i třeba až po skončení letošní sezony, čímž může držet v šachu další jezdce. Například i Fina, pokud by nechtěl mít za týmového kolegu sedminásobného šampiona. Raikkonen však znovu zopakoval, že je mu týmový kolega lhostejný a na jeho jednáních o angažmá nehraje jeho jméno žádnou roli. „Mé rozhodování není o Michaelovi. Půjdu tam, kde si budu myslet, že je to správné a pokud si budu myslet, že je správné zůstat tady, pak zůstanu.“
Bude však čekat McLaren na Kimiho rozhodnutí? Ron Dennis, šéf týmu, prohlásil, že jezdecká sestava pro příští sezonu není aktuálně na pořadu věcí a na otázku, jak by jednal, kdyby byl v pozici Kimiho odpověděl: „Existuje jen velmi málo lidí, kteří Kimimu rozumějí, dokonce si nejsem jistý, zda si vždy rozumí on sám sobě, ale jedna věc je jistá, chce být mistrem světa. Selhali jsme třikrát, jeho frustrace je tak pochopitelná. Chci aby byl šampionem a vždy jsem preferoval, aby seděl v jednom z našich vozů. Jsem naprosto přesvědčen o tom, že nejlepší je setrvat v jednom týmu, což historie potvrdila několikrát.“
Dennis dále dodal, že jezdec situaci ve Wokingu zná velmi dobře a za plotem jiného týmu může být situace sice na první pohled růžovější, ale stále jde jen o sliby, které nemůže pořádně posoudit, dokud nebude členem té které stáje. „Informace nejsou vždy pravdivé, ale taková je F1.“
Jedna skutečnost je jistá, jeden z dvojice Raikkonen / Montoya musí z McLarenu pryč. Koho by si tým raději ponechal? Dennis se konkrétní odpovědi strategicky vyhnul a dodal že až bude muset stáj udělat rozhodnutí, udělá ho. „Není to sice pro vás uspokojivá odpověď, ale je to jediná odpověď, kterou jsem schopen vám nyní dát.“
Foto: West McLaren Mercedes
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.