Ve Francii a v Německu se objevily informace o finančních potížích McLarenu, které by měla vyřešit svojí investicí automobilka Mercedes, ale...
Francouzský časopis Autohebdo přinesl zprávu o dluhu McLarenu vzniklém stavbou ojedinělého McLaren Technology Centre, nového sídla týmu. Dlužná částka má představovat 675 milionů USD a tým má stát těsně před bankrotem. Ve srovnání s cenami v F1 běžnými se nejedná o tak závratnou sumu, ale přibližně o dva roční rozpočty špičkového týmu. Tvrzení Francouzů nejsou podloženy důkazy a zdá se, že jde při dramatických tvrzeních o bankrotu jen o planý poplach, případně snahu narušit jednání McLarenu s velkými sponzory.
McLaren je vlastněný ze 40% Mercedesem, ze 30% Ronem Dennisem a zbývajících 30% kontroluje Mansour Ojjeh. Z týmu žádná oficiální reakce na spekulace učiněna nebyla a předpokládá se, že uhrazení případného dluhu ze strany Mercedesu by v kritickém případě neměl být zvláštní problém. Otázkou je, zda nebude chtít investici vyměnit za akcie, čímž by se mohl stát Mercedes nadpolovičním vlastníkem.
Takový scénář by se jistě automobilce zamlouval a potvrdil to nedávno i šéf sportovního oddělení Norbert Haug: „Je přirozené, že bychom chtěli mít v F1 vlastní stáj a v takovém případě by byl McLaren ideální volbou. Zatím však k žádným konkrétním jednáním nedošlo.“
Foto: McLaren Mercedes
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.