Giancarlo Fisichella i přes chybu v prvním sektoru podruhé překonal Fernanda Alonsa, i když podruhé díky Alonsově smůle. Druhá a třetí pozice na startu jsou základem úspěchu.
Rychlejší než Renaulty byl pouze Button s Hondou. Za dvojicí Renaultů bude startovat dvojice McLarenů. Oba piloti Renaultu pojedou na vítězství. Zdá se, že týmová režie u francouzské stáje nepanuje a Fisichella v sobě vzkřísil sebedůvěru.
Giancarlo Fisichella (2.): "Jsem s druhým místem naprosto spokojený, protože jsem udělal několik menších chyb. Trochu jsem se ráno obával deště, protože jsem neměl dost času pro nastavení auta. Ale přes noc jsme udělali nějaké změny a v kvalifikaci bylo auto dobře vyvážené. Ve druhém kole jsem byl rychlejší než v prvním, protože nové pneumatiky se dlouho zahřívaly. R26 je velmi rychlý při dlouhých jízdách, tak věřím, že když se podaří dobře odstartovat, můžeme dopadnout hodně dobře."
Fernando Alonso (3.): "S třetí pozicí jsem spokojen, protože to je zatím můj nejlepší kvalifikační výsledek v této sezóně. Ale nedostali jsme z vozu maximum, protože jsem před sebou měl Heidfeldovo BMW. On udělal chybu v 13. zatáčce, já ho dohnal příliš rychle a ztratil jsem za ním asi půl sekundy v posledních dvou zatáčkách."
Foto: Renault ČR
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.