Kimi Räikkönen a Juan Pablo Montoya zítra odstartují ze čtvrtého a pátého místa. Räikkönen byl v závěrečné fázi kvalifikace o 0,154s rychlejší než Montoya.
Juan Pablo Motnoya v jednom okamžiku nezvládl přejezd obrubníku, dostal hodiny a na trati se podepsal čtyřmi dlouhými čarami. Může doufat, že pneumatiky příliš neprobrzdil a nebude muset předčasně zastavit u mechaniků.
Kimi Räikkönen (4.): "Moje kvalifikace byla v pořádku, ale nebyla perfektní. Myslím, že jsme mohli být rychlejší, kdyby se mi všechno podařilo. Jenže počasí se měnilo a hodně ztížilo situaci. Zítřejší závod bude napínavý. Myslím, že máme velkou šanci. Auto by mělo pracovat dobře, tak se nechme překvapit. Těším se, to je jasné."
Juan Pablo Montoya (5.): "Jsem docela zklamaný, protože myslím, že jsme mohli být v první řadě, kdybych to nepokazil s novými pneumatikami. Vjížděl jsem do páté zatáčky příliš rychle, přejel obrubník a ztratil kontrolu nad vozem. Ale auto je skvělé a vím jistě, že máme hodně silnou strategii. Jen jsem si to trochu zkomplikoval, ale uvidíme, co se stane zítra."
Ron Dennis, šéf stáje: "Vzhledem k naší strategii můžeme být spokojeni. Podmínky na trati se rychle měnily, ale tým si s proměnlivým počasím poradil dobře. Na závod se všichni moc těšíme."
Foto: annimages.com
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.