Tovární tým německé automobilky se i dnes potýkal s problémy způsobenými motorem, přesto alespoň v ranním tréninku prokázal rychlost vozu Jacques Villeneuve.
Robert Kubica, 3.Ráno jsem měl problém s motorem, ale po obědě bylo vše v pořádku a vyzkoušeli jsme několik nových aerodynamických prvků, které se zdají být velmi dobrými.
Jacques Villeneuve, 12.Špatně se mi zahřívaly gumy, ale to dnes není zvlášť velký problém ani pro kvalifikaci, ani pro závod. S vyvážením i rychlostí jsem moc spokojen, náladu mi kazí fakt, že budu penalizován za výměnu motoru.
Nick Heidfeld, 15.Páteční tréninky nemám rád, odjedu jen pár kol. Auto ale vypadá dobře a rozhodně jsme rychlejší, než ukazují naše časy.
Mario Theissen, šéf týmuRobert zastavil po třinácti kolech, naším cílem je spolehlivost, ale nedaří se nám to plnit. Stejná specifikace motoru přitom v zimě fungovala dobře. Máme zde nové motory, Nick s ním jel už dnes, Jacques ho dostane zítra.
Foto: BMW Motorsport
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.