Páteční tréninky se vyvinuly slibně pro italskou stáj. V prvním tréninku byli oba jezdci v první šestce, ve druhém zajel Michael 6. a Felipe 10. nejrychlejší čas.
Ferrari se v obou trénincích soustředilo na nastavování monopostu 248 F1 pro trať v melbournském Albert Parku. Z Michaela Schumachera vyzařuje spokojenost a víra v nedělní vítězství.
Michael Schumacher: "Jde to dobře, jenom bylo občas dost plno na trati, což nám testy trochu narušilo. Navíc byl silný vítr, kvůli kterému bylo někdy těžké odhadnout, jak se auto bude chovat. Důležité bude dávat pozor na teplotu pneumatik. Jinak nevidím žádný problém. Možná i proto, že v zimně jsme testovali i při nižších teplotách. Doufám, že zítra budu mezi prvními, abych mohl startovat co nejblíž k semaforu!"
Felipe Massa: "Dobrý pracovní den. Zaměřili jsme se hlavně na nastavení. Nejrychlejší čas neříká nic o mé skutečné rychlosti, protože jsem zajel jen pár kol a často byly vyvěšeny žluté vlajky v posledním sektoru, kvůli kterým jsem musel ubrat plyn. Jsem spokojený, protože auto je dobře vyvážené a během celého dne jsme se zlepšovali. Pro zítřek i pro neděli cítím jistotu."
Foto: Scuderia Ferrari
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.