Nico Rosberg sice chyboval v první zatáčce, poté ale zajel fantastický závod a vysloužil si na tiskové konferenci po závodě dlouhotrvající potlesk.
Kromě dvou bodů a slov chvály od rozličných osobností motoristického sportu se dočkal uznání od svého otce, jednonásobného šampiona F1, ale hlavně od technického ředitele týmu Williams Sama Michaela.
„Jsem přesvědčen o tom, že tohle nikdo nečekal a Nico nás všechny překvapil v tom nejlepším slova smyslu. Škoda kolize v první zatáčce, která byla ale jeho jedinou chybou v jinak perfektním závodě.“
Michael dle získaných dat lituje zmíněné kolize, neboť by podle jeho odhadů mohl skončit Nico na třetí pozici místo Raikkonena! „Na Michaela a Fernanda by asi nestačil, ale třetí být mohl.“
Technického ředitele ale nejvíce překvapilo, jak chladným Nico byl po kontaktu s Heidfeldem. Pouze stručně a jasně ohlásil příjezd do boxu a potřebu nového předního spoileru. „Nic více, nic méně a pak vybojoval dva body.“
Foto: WilliamsF1 Team
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.