Bývalý majitel stejnojmenné stáje při kritice současného stavu Formule 1 a postavení soukromých stájí připustil, že by mohl uvažovat o návratu do boxů v čele svého týmu.
Bývalý tým Jordan je základem, ze kterého vzešel současný Midland. Svoji stáj musel Eddie prodat pro dlouhotrvající ekonomické potíže a minimální konkurenceschopnost. „Podmínky v F1 se dramaticky s příchodem automobilek změnily a já jim v čele soukromého týmu nestačil.“
Jordan se tak přidává k názorové vlně vedené Maxem Mosleyem, Bernie Ecclestonem a dalšími. Je přesvědčen o tom, že obrovské investice do testů jsou naprosto zbytečné. „Diváci z toho nic nemají a perfektní aerodynamickou účinnost vozu na sedadlech tribun při sledování nudných závodů bez předjíždění neocení.“
„Pokud by se výdaje snížily a dlouhodobě byly kontrolovány, měl bych důvod zvážit svůj návrat. Extrémně jsem smutný ale především z toho, co dokázali výrobci za tak krátkou dobu udělat ze seriálu desetiletí budovaného soukromými týmy,“ vyzdvihl dle svého soudu negativní vlivy automobilek na Formuli 1.
Foto: Jordan Grand Prix
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.