Nový týmový kolega Michaela Schumachera Felipe Massa si na svoji roli v týmu Ferrari zvyká rychle a dosavadní časy z testů jsou nadějné.
24letý Brazilec přiznává, že je pod tlakem, neboť ten je u všeho co děláme, ale pod větším byl překvapivě podle jeho slov v týmu Petera Saubera.
"S Peterem jsem měl skvělý vztah, ale po pravdě, pracovat v jeho týmu s sebou neslo nečekaně velký tlak! Chvíli nám trvalo najít shodu, on je Švýcar a chce mít vše úplně perfektní. To je ok, ale když jste na dráze, bývá často plný emocí a dělá rozhodnutí, která vás dostanou pod pořádný tlak. V tu chvíli bývá skoro agresivní, ale večer je to zase přátelský a klidný Peter Sauber, jak ho znáte," zavzpomínal si na svého někdejšího šéfa Felipe.
Dosavadní srovnání se sedminásobným šampionem Schumacherem dopadají pro Massu dobře a své v tom podle něj sehrává i velká zkušenost ze spolupráce při testech v roce 2003. "Nebyl jsem jen testman, bylo to něco více, nedíval jsem se na závody jako divák, účastnil jsem se jich i jako posluchač, slyšel jsem veškerou komunikaci týmu s Rubensem i Michaelem, ale i pozoroval, jak pracují mimo samotný závod."
Felipe Massa je Brazilec a vystřídal u Ferrari svého brazilského krajana Barrichella, jenž hledá novou výzvu u Hondy. Felipe bude údajně za každou dobrou radu z Rubensových ohromných zkušeností u Ferrari vděčný.
Foto: Sauber Petronas
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.