Zajímavé, progresivní tým Red Bull je něco jako plástev medu pro medvěda a nebo magnet pro kousky kovu. V každém případě se zdá, že k Mateschitzovi se osobnosti přímo hrnou.
Bývalý rakouský závodník Gerhard Berger byl označen Bernie Ecclestonem za jednoho z možných vlastníků nového soukromého týmu Formule 1, což ale Berger odmítá.
Působil sice po skončení své kariéry v čele BMW Motorsport jako zapřísáhlý zastánce vlastního továrního týmu, BMW jeho cestu ale zvolilo až nějaký čas po jeho odchodu.
Než by se nyní pokoušel o další možný vstup do F1 v čele týmu, naznačil Gerhard jiné možné řešení, a to spolupráci s Dietrichem Mateschitzem, vlastníkem Red Bull a Toro Rosso.
„Znám ho skoro dvacet let a bylo by fajn, kdybych mohl pracovat se svým přítelem,“ řekl Berger pro Austrian Trend, ale zároveň dodal, že ještě neuzrál čas.
“Zatím se plně věnuji své rodině, ale možná se jednou ráno vzbudím a zjistím, že chci zase dělat Formuli 1 24 hodin denně,“ zopakoval svoji tradiční větu.
Foto: GEPA pictures GmbH
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.