Rakouský pilot podepsal nedávno Williamsu, ale překvapující bylo především to, že pouze na post testovacího jezdce. Alex však má možná v záloze ještě nějaké překvapení.
"Chci závodit ještě letos, a to s konečnou platností," prohlásil čerstvě jezdec, který bude připravovat vozy pro Marka Webbera a Nica Rosberga. "Jestli ale závodit nebudu, nepodřežu si žíly, stále budu spokojený, mým cílem je ale závodit."
Wurz přiznává, že byl neuvěřitelně blízko závodní sedačce u BMW. "Ale nestalo se tomu tak. Něco podobného se mi stalo už několikrát, zřejmě osud."
Své poslední a jediné loňské vystoupení v závodě při záskoku za Juana Pabla Montoyou proměnil při GP San Marina ve třetí místo, což byl výsledek, který se podařilo Kolumbijci překonat až vítězstvím o sedm závodů později.
Alex je uznávaným testovacím pilotem a bývá spojován i se závodní sedačkou připravovaného týmu Direxiv, který by mohl být juniorkou McLarenu...
Foto: WilliamsF1 Team
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.