Podle slov sportovního ředitele týmu Midland Adriana Burgesse bude šasi M16 s motorem Toyota V8 představeno v Silverstone již v pátek 3. února 2006.
"Všechno se dává dohromady, je jasné, že v tomto období roku je vše značně hektické, ale máme věci pod kontrolou a stihneme to podle plánu."
Burgess je přesvědčen, že budou mít jezdci v letošní sezoně k dispozici o hodně lepší monopost, než byl ten loňský. Má k tomu řadu důvodů, mezi ty hlavní ale patří skutečnost, že už prakticky rok znají vlastníka týmu a dodavatele motoru.
"Letos jsme se mohli věnovat při konstrukci vozu i detailům, což loni díky narychlo usazované Toyotě nepřicházelo do úvahy."
Pod návrhem M16 jsou podepsáni tři klíčoví lidé týmu, technický ředitel James Key, šéf designu John McQuilliam a šéf aerodynamiky Simon Phillips. Key je odchovancem týmu Eddieho Jordana, základu Midlandu a prošel většinou jeho důležitých oddělení.
"James je v tuto chvíli nejmladším technickým ředitelem týmů F1, ale už má velké zkušenosti a cit pro poznání, co je pro celkovou konkurenceschopnost balíku důležité."
Foto: Midland F1 Racing
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.