V kvalifikačním reportu jsme se zmínili o Magnussenově rozladění, když mu při jeho posledním pokusu v Q1 Oscar Piastri neuvolnil prostor na trati. Ačkoliv nebylo avizováno žádné prošetřování, přeci jenom se událostí komisaři zabývali.
Dánský pilot, jenž v posledních závodech smutně proslul jako sběratel všech možných trestů, tentokrát stál na opačné straně. Jeho poslední výjezd v závěru Q1 skončil po průjezdu šikanou Tamburello, kde se před ním objevil pomalu jedoucí Oscar Piastri, jenž právě vyjel z boxů. Magnussen oběma zatáčkami projel, ale McLaren poněkud ovlivnil jeho jízdu, takže Haas se lehce smýkl a bylo po možnosti si zlepšit čas. Kevin pronesl do radiokomunikace šťavnatý výraz a další snahu vzdal.
Sportovní komisaři přijali Piastriho vysvětlení, že Haas neviděl až do chvíle, kdy už na nějakou akci bylo pozdě, což ostatně kvitoval i Magnussen. Potíž byla ve špatné komunikaci s boxovou zídkou, která Australana na rychle se blížící vůz za ním včas a s dostatečným předstihem neupozornila. Na řadu přišlo i porovnání s ostatními piloty, kdy komisaři uvedli, že varování proběhlo "výrazně dříve", takže nedostatek podle nich tkvěl v tom, že Piastri na základě pochybení boxové zídky Magnussenovi "zbytečně překážel".
Pilot McLarenu byl proto potrestán ztrátou tří pozic na startovním roštu, takže se posune z druhého na páté místo. V první řadě ale McLaren chybět nebude, protože díky trestu Piastriho se do ní posune Lando Norris. Ferrari tak bude mít pro sebe druhou řadu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.