Závěr závodu vynahradil divákům, toužícím po vzrušení, jistou nudu na čele startovního pole. Hned v prvním závodě vytvořit v týmu třaskavou atmosféru, to není nikdy nic záviděníhodného. Možná i proto tým Visa Cash App RB tak dlouho otálel s prohlášením.
Karty byly rozdány na začátku - Daniel Ricciardo startoval na použité měkké směsi a počítal s tím, že na tomtéž typu odjede i závěrečná kola. Stavěl ve 14. kole jako jeden z prvních, Cunoda vyměnil pneumatiky kolo po něm. I druhé výměny proběhly rychle po sobě - Japonec zastavil v 35. kole, Australan v následujícím. Ovšem s tím rozdílem, že první nazul druhou sadu tvrdých a druhý novou nejměkčí.
Deset kol před cílem se týmová dvojice dotáhla na Kevina Magnussena, ale Dán jak známo patří mezi hodně tvrdé soupeře. Nakonec v 51. kole Ricciardo vyzval tým, aby nařídil výměnu pozic, protože dle jeho názoru měl na rychlejší sadě pneumatik větší šanci. Vedení týmu také o kolo později vydalo pokyn ke změně pořadí: Yuki, driver swap, driver swap! Ovšem Cunoda podrážděně reagoval: Are you kidding me, now! (Teď si ze mě děláte legraci). Ricciardo už nakvašeně reagoval I don't... I don't need to say anything (Nemám k tomu co dodat), načež tedy hodně rozladěný Juki pustil v 53. kole Daniela před sebe. Předesílám, že žádný dodatek o zpětné výměně, pokud Ricciardo Magnussena nepokoří, nepřišel.
Je pravdou, že trojice dotahovala mocnými kroky jedenáctého Zhoua, ale otázkou také je, zda Číňan situaci za sebou jenom nekontroloval. Cunoda ještě hodně sarkasticky poznamenal Thank you, guys, I appreciate it (Díky, pánové, cením si toho) a poté v litaniích pokračoval: Yeah, he's got to speed up, man (Měl by zrychlit), načež ho tým zkoušel uklidnit: Loud and clear, Yuki, just do your best (Klid a jeď čistě, dělej to nejlepší). Což bylo jako rudá muleta před býkem. He's not fast, he's not fast at all (Není rychlý, vůbec není rychlý) křičel Cunoda do radiokomunikace a tým jen lakonicky odpověděl We are looking at it (Prověřujeme to). Ale k žádné akci už nedošlo.
V dojezdovém kole oba piloti málem kolidovali v zatáčce 8, když Cunoda do Ricciarda téměř vrazil. Ten mezitím opakoval svému inženýrovi Pierru Hamelinovi F**k, what the f**k? I'll save it. He's a f**king helmet. Překládat asi netřeba...
Prohlášení od týmu přišlo jako jedno z posledních, ale mezitím se oba piloti vyslovili k dané situaci komentátorům TV F1: "Nevím. Poslouchal jsem radiokomunikaci a pokoušel se zůstat v pohodě. Byla moje reakce nezralá? Momentálně se chovám rozumně, můžeme tomu říkat nezralost. Juki byl zjevně rozčilen týmovými příkazy, ale o tom jsme mluvili před závodem. Bylo pravděpodobné, že v závěru pojedu na měkké směsi, takže budu rychlejší a pravděpodobně ten příkaz dostane. Bojujeme o třinácté místo, nejsou za něj body, takže ať máme příležitost aspoň pro jedno auto získat lepší umístění. Měl jsem určitě větší šanci, ale ta se kolo za kolem vzdaluje, je třeba ji využít, jakmile to jde. Čím déle jste ve vláčku, přilnavost klesá, počítá se každé kolo," prohlásil Ricciardo.
Cunoda byl mnohem méně sdílný a pochopitelně prohlásil: "Zcela upřímně, nechci o tom mluvit. Byli jsme mimo body, na Magnussena jsem měl a několikrát jsme byli téměř bok po boku. A pak si mám v posledních kolech vyměnit pozici. Upřímně, nechápu to. Bude potřeba si to projít. Nakonec Daniel Kevina stejně nepředjel, takže... ale nic."
Jak se zdá, nejen nový krkolomný název týmu bude u fanoušků F1 budit zájem.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.