Za asistence umělého osvětlení se vydali piloti v jim velmi dobře známé lokalitě Sakhir v Bahrajnu k druhému tréninku, který můžeme směle nazvat kvalifikačním, i když zítra uvidíme piloty na trati v boji o pozice o hodinu později.
Piloti s ničím neotáleli a vrhli se na trať prakticky v plné sestavě. Orientační časy se pohybovaly mezi 1:31.0 po 1:32.0, což bylo poněkud vzdáleno nedávným testům. Objevovaly se i drobné potíže - piloti zelených Sauberů si při simulaci startu poněkud překáželi, Norris si neustále stěžoval na chování vozu a nakonec po dvaceti minutách a bezkonkurenčně posledním času požádal o výměnu řídící jednotky.
Pokusy v první čtvrthodině ovládl Hamilton, jenž jako jediný proklouzl pod hranici 1:31,0 (1:30,751). Nahoru se dral i Alonso a v souvislosti s tím, co "předváděl" Norris i Piastri. Sainz jr. také postupně zrychloval, zatímco Leclerc se neustále trápil - podobně jako Magnussen si vybral svou chvíli smůly v zatáčce 15 a v závěru druhých pokusů si zase postěžoval na nevhodné chování Strolla před zatáčkou 1. Verstappen na sebe v první půlhodině upozornil pouze stížností na průvan ve své přilbě.
Druhé pokusy tak byly rozhodující, protože v podstatě závěrečných 25 minut už se muži za volanty svých monopostů věnovali částečné závodní simulaci - časy se pohybovaly v rozpětí od 1:35,5 po 1:37,2. Triumf Mercedesu doprovodil možná překvapivě Russell, protože po prvním pokusu byl na spodku jeho vozu vidět drobný plamínek a nesoustředěný George si pak nadělal dost problémů v zatáčce 11. Ale po prohlídce mohl jeho tým vyhlásit uspokojivý stav, i když odstupy jednotlivých pilotů byly poměrně těsné. Mnohé určitě překvapí, že zvlášť výrazně se neprojevil Red Bull a naprostou katastrofou skončila tato část závodního víkendu pro Sauber a Alpine - až na problémy sužovaného Norrise neměly na lepší než poslední příčky.
V boxech jsme také mohli vidět pár osobnostní - to byl případ někdejší hvězdy Liverpoolu Stevena Gerarda, u Astonu zase počínání svých kolegů napjatě sledovali Felipe Drugovich a Pedro de la Rosa.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.