Za asistence umělého osvětlení se vydali piloti v jim velmi dobře známé lokalitě Sakhir v Bahrajnu k druhému tréninku, který můžeme směle nazvat kvalifikačním, i když zítra uvidíme piloty na trati v boji o pozice o hodinu později.
Piloti s ničím neotáleli a vrhli se na trať prakticky v plné sestavě. Orientační časy se pohybovaly mezi 1:31.0 po 1:32.0, což bylo poněkud vzdáleno nedávným testům. Objevovaly se i drobné potíže - piloti zelených Sauberů si při simulaci startu poněkud překáželi, Norris si neustále stěžoval na chování vozu a nakonec po dvaceti minutách a bezkonkurenčně posledním času požádal o výměnu řídící jednotky.
Pokusy v první čtvrthodině ovládl Hamilton, jenž jako jediný proklouzl pod hranici 1:31,0 (1:30,751). Nahoru se dral i Alonso a v souvislosti s tím, co "předváděl" Norris i Piastri. Sainz jr. také postupně zrychloval, zatímco Leclerc se neustále trápil - podobně jako Magnussen si vybral svou chvíli smůly v zatáčce 15 a v závěru druhých pokusů si zase postěžoval na nevhodné chování Strolla před zatáčkou 1. Verstappen na sebe v první půlhodině upozornil pouze stížností na průvan ve své přilbě.
Druhé pokusy tak byly rozhodující, protože v podstatě závěrečných 25 minut už se muži za volanty svých monopostů věnovali částečné závodní simulaci - časy se pohybovaly v rozpětí od 1:35,5 po 1:37,2. Triumf Mercedesu doprovodil možná překvapivě Russell, protože po prvním pokusu byl na spodku jeho vozu vidět drobný plamínek a nesoustředěný George si pak nadělal dost problémů v zatáčce 11. Ale po prohlídce mohl jeho tým vyhlásit uspokojivý stav, i když odstupy jednotlivých pilotů byly poměrně těsné. Mnohé určitě překvapí, že zvlášť výrazně se neprojevil Red Bull a naprostou katastrofou skončila tato část závodního víkendu pro Sauber a Alpine - až na problémy sužovaného Norrise neměly na lepší než poslední příčky.
V boxech jsme také mohli vidět pár osobnostní - to byl případ někdejší hvězdy Liverpoolu Stevena Gerarda, u Astonu zase počínání svých kolegů napjatě sledovali Felipe Drugovich a Pedro de la Rosa.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.